Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MEMANGLAH KO DIGELAR SEMBAB

Fatwa Baru Nik Aziz Pertahan Anwar Ibrahim – TPM

ITU BUKAN FATWALAH BODOH ! NIK AZIZ PERTAHAN ANUAR SEBAB DIA NAK SURUH ANUAR LANYAK UMNO, SBB UMNO TAKUT DAN GERUN DENGAN ANUAR


KUANTAN, 14 Mei – Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin menyifatkan kenyataan Mursyidul Am Pas Nik Aziz Nik Mat sebagai satu lagi fatwa baru yang dibuat berdasarkan kepentingan politik semata-mata. 

“Dia sudah biasa begitu dengan menjawab lebih kepada politik dan bukan ikut hukum yang ada sedangkan ramai pihak yang nak tahu apa yang berlaku berkaitan dengan video seks terbabit.

Beliau berkata demikian dalam sidang media selepas Program bersama warga pendidik dan himpunan badan-badan bukan kerajaan di Bahagian Teknologi Pendidikan Pahang, Kuantan, hari ini.

Sebelum ini Nik Aziz telah melabelkan sesiapa yang mengaitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan video seks yang dikatakan mirip pemimpin pembangkang itu sebagai tidak akan masuk syurga. 

“Sebab itulah pihak berkuasa melakukan siasatan untuk mendapatkan fakta yang sebenarnya sedangkan penting. Ini soal hukum dan semua orang Islam tahu tentang hokum tetapi apa yang penting utk selesai dengan hak. Nyatakan yg benar walaupun ia pahit. Jadi penting bagi kita untuk jelaskan hal ini. Kerajaan tidak eksploitasi untuk kepentingan politik,” tegas beliau.

Beliau yang juga Menteri Pelajaran turut memaklumkan berkaitan usaha untuk meningkat kualiti pendidikan di negara ini yang jika dilihat secara keseluruhan menunjukkan tahap pendidikan anak-anak telah meningkat. 

“Pendididkan adalah suatu yang amat penting untuk diri, keluarga dan Negara malahan kemajuan negara berkait rapat dengan pendidikan. 

“Waktu mula-mula merdeka, lebih 60 peratus masyarakat berada dalam kemiskinan tapi kerajaan Barisan Nasional telah beri tumpuan penuh kepada pndidikan, prasarana dibina, pendidik yang baik dengan sokongan-sokongan lain dan hasilnya kita lihat negara dapat catat kemajuan berganda,” katanya.

Turut hadir bersama beliau ialah Menteri Dalam Negeri yang juga Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishamuddin Hussein, Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob dan juga Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri K.Devamani. – MediaUMNO

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.