Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Pasca Bersih : Gambar terbaru mangsa peluru gas pemedih mata, Fayad Al-Bakri





MENGIKUT peraturan, jika perlu, Polis hanya boleh melepaskan tembakan gas pemedih mata pada paras 45 darjah ke arah udara, namun apa yang berlaku di KL Sentral 9 Julai lalu, pihak polis dipercayai sengaja menembak peluru gas pemedih mata ke arah Anwar Ibrahim namun peluru itu melantun ke pipi pengiring beliau, Fayad Al-Bakri.

Akibatnya pengiring Anwar ini mengalami pendarahan dan kecederaan yang teruk di bahagian tulang pipinya. Rakyat biasa yang berhimpun secara aman, tanpa senjata, ditembak dengan peluru gas pemedih mata. Beliau dilaporkan terpaksa menjalani pembedahan plastik.


Di bawah ini dua keping gambar terbaru Fayad Al-Bakri yang sedang menjalani rawatan di hospital yang dikongsikan oleh salah seorang kawan yang melawat beliau di hospital.


Menurut sumber, Fayad Al-Bakri kini di dalam keadaan tidak sedarkan diri.

1 orang berkata:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

maaf kalau kata² saya menyinggung perasaan sesiapa yg membaca..

sebab tak nak kejadian mcm nielah kerajaan x bg buat perarakan. mungkin pada masa tue dah diluar kawalan. terpaksalah polis terpaksa mengambil tindakan sebegitu.

kita nak tuduh sape salah sape betul pun x blh jugak. sebab kita bukan ada ditempat kejadian. semua kita dengar dari org yg cakap.

dari kita x berdosa jadi berdosa besar pulak.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.