Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BIARLAH MEREKA MURTAD, MURTAD BUKAN PENTING SANGAT, JIKA PENTING TENTU DIKUAT KUASAKAN DI MAHKAMAH SYARI'AH



Hasnah Ibrahim Wanita Islam Malaysia Yang Sudah Murtad..

Astaghfirullaaahh…,

Walaupun kisah ini sudah lama berlalu.., namun kita harus menjadikan ianya sebagai satu iktibar khususnya kepada umat islam negara ini yang semakin tercabar mendepani gejala murtad..!

Kisahnyaa… Hasnah Binti Ibrahim anak keluarga melayu islam yang susah dan hidup penuh kedaifan dalam keluarga miskin.

Hasnah mempunyai 12 orang adik beradik. Namun begitu beliau dikurniakan Allah kecerdikan dan berjaya dalam alam persekolahannya. Mengikut cerita Hasnah pada video klip dibawah ini, beliau ditawarkan BIASISWA kerajaan Malaysia untuk melanjutkan pelajarannya diluar negara.

Selepas itu, Hasnah berhasrat untuk menuntut di England tetapi telah ditawarkan meneruskan pengajiannya di Kansas State University USA. Maka disinilah Hasnah mengenali kehidupan penuh cabaran Manhattan yang sangat terkenal dengan underground Christian Missionaries…

beliau akui bahawa sewaktu di Kansas University, seorang pelajar bernama Robin sering “mendekati” beliau untuk menceritakan mengenai Jesus.. Malah Hasnah sebut Robin telah “di ajar” untuk How To Look For Those Who Need JESUS…!!

Disini disertakan pengucapan hasnah dihadapan ribuan tetamu kristian

Kalau ikut kan dah ramai orang melayu muslim dah murtad, dah keluar dari Islam. Tapi undang-undang malaysia tak boleh nak halang. Apa boleh buat??? Perlembagaan kita dari dulu lagi  dah ambil pakai undang-undang Lord Reid, undang-undang mat saleh jugak yang di agung-agungkan. Cuba gantikan Reid tu kepada Hudud.. Tak boleh ke??

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.