Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HABISLAH FIRST LADY



Sunday, August 14, 2011

"Najib, We give you a last warning. If you don’t stop her, we’ll burn Rosmah"


"We give you a last warning. If you don’t stop her, we’ll burn"

Rakyat yang berakal dan menggunakan akal mereka dengan cara yang betul semuanya sudah meluat dengan kebaculan Najib terhadap isterinya, Rosmah Mansor. Belum pernah berlaku dalam sejarah Malaysia seorang janda mengenen suami orang kemudian didakwa terlibat dengan berbagai scandal, mengaku sebagai Wanita Pertama. Hanya Rosmah Mansor, isteri Najib Razak sahajalah yang dengan boyotnya mencipta sejarah itu.

Justeru kemarahan rakyat yang tidak terbendung oleh kebaculan Najib membiarkan Rosmah mencampuri pentadbiran negara, ada yang mengeluarkan amaran seperti ini:

"Najib, We give you a last warning. If you don’t stop her, we’ll burn Rosmah"



Nasib baik tiada yang berani mengeluarkan kenyataan seperti itu kerna pastinya jika ada yang bermain ayat seperti di atas, hari ini mereka keluar kenyataan, esok polis datang cekup mereka. Hebatkan polis Malaysia!!

Malangnya, polis yang terkenal dengan gelaran Barua Umno, gagal bertindak terhadap manusia yang dengan angkuh, sombong dan bongkaknya mengeluarkan ugutan jenayah berat seperti di bawah:

“We give you a last warning. If you don’t stop, we’ll burn,” said Ezam, a former ally of Anwar Ibrahim. (Baca di sini)
 
 
 
KERAJAAN RAKYAT

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.