Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ISU SERBU DAN MUTTAD INI ORANGNYA

SALAHKAH DIA MENJADI SEORANG KRISTIAN ? SIAPA PATUT DISALAHKAN ? CARILAH PUNCA DAN SEBAB !

Jumaat, 12 Ogos 2011

Bangsattt..Ini Ke Orang Melayu Penganjur Program Di Gereja Methodist..??

( Inilah Sophia Bt Mohd Salleh (Baju Kuning),Yang Berani Menahan Pihak JAIS)
Baru-baru ni heboh satu Malaya tentang serbuan JAIS keatas Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) di Petaling Jaya atas dakwaan cuba menyebarkan agama Kristian ke atas penganut Islam malam Rabu lalu.Lepastu pakat-pakat tak puas hati sesama sendiri.Dato hassan ali sokong Jais,Khalid samad tak sokong dan beberapa lagi yang tak sokong.itu pendirian masing-masing la beb..

Baiklah mari kita dedahkan siapa penganjur dalam program didakwa oleh sesetengah orang mahu memurtadkan orang Islam di Damansara Utama Methodist Centre baru ni, Ini gambar antara penganjur yang namanya islam tetapi agamanya wallahua'lam.dia saja yang tau..Nama dia ni Sophia @ Nadea Mohd Salleh. Dialah yang menahan pihak JAIS dari masuk terus dan pihak Jais perlu negotiate selama satu jam baru dapat kebenaran masuk.

Ketika ditanya samada dia berugama Islam, Sophia yang berbangsa Melayu dan IC masih meletakkan ugama sebagai Islam hanya menjawab Saya Percaya Pada Tuhan.Awat tak jawab Saya orang islam dan saya bersaksi allah taala tuhan saya.Status agamanya masih diragui tapi kita jangan terus menghukum!!

Pemeriksaan ke atas premis tersebut dibuat berikutan laporan menyatakan disyaki terdapat usaha memurtadkan orang Islam di premis tersebut di mana program tersebut dianjurkan oleh Nadeane @ Sophia BT Mohd Salleh dengan No. Kad Pengenalan 790317-01-609.

2 orang berkata:

Sis Lin said...

Salam Pak kara...sihat ka?

Astaufiruallah..apa nak jadi manusia sekarang ni...sesungguhnya tiada bau syurga btnya...

*Pak kara..saya nak share c&p boleh ke?

Anonymous said...

salam
jangan salah dia ,salahkan diri kita , kita istiharkan malaysia negara islam dan dah 53 tahun islam
tapi kitag gagal memberi kefahaman tentang islam kepada bukan islam( lebih malang kita sendiri gagal mengislamkan anak dan keluarga kita) kita hanya MELAYU ,tapi kita bukan islam lagi selagi kita tak menganuti islam (kita hanya islam baka )fikir-fikirkan lah

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.