Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KESIAN NAJIB, TAPI NAK BUAT MACAM MANA ?

Rabu, 17 Ogos 2011

Tengok nii...Kenyataan "Kecewa" PM,Gambaran Kejatuhan Beliau..??

Gua tak pernah dengar lagi ucapan putus asa Pak Najib sebelum ini,Gua rasa Pak Najib adalah PM yang kalau berucap siap dengan nada suara dan gaya sekali,supaya rakyat faham dan simpati dengan nya..tapi ucapan beliau di bawah ini begitu "Pahit" sekali,mungkin sudah terasa bahang kejatuhan beliau pada PRU13 yang cukup perit baginya,tambahan pula Timbalan beliau Pak Din menjadi umpama buluh "Pepat di luar,Runcing di Dalam"..kuah3

mstar-
Berucap dalam majlis berbuka puasa dengan media di Wisma Bernama di ibu negara hari ini, Najib menegaskan sekali lagi bahawa beliau berharap berjaya dalam pilihan raya melalui sistem yang bersih. "Seperti yang sering saya sebut, hari ini saya ulang sekali lagi, saya dan jemaah menteri tidak rela menjadi perdana menteri dan menteri tanpa sokongan rakyat.


"Jadi, jangan ada yang salah anggap kita tak ingin proses pilihan raya yang bersih," katanya di hadapan kira-kira beberapa ratus petugas media.

Sehubungan itu, katanya, beliau mahu memberikan rakyat peluang memilih pihak yang mereka suka tidak kira daripada parti mana. "Saya serahkan nasib kepada rakyat. Kalau untung sabut timbul, kalau untung batu tenggelam," katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.