Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NAK JADI UMAT NABI LOTH


Thursday, August 11, 2011

[PANAS] WikiLeaks Dedah MENTERI dan PEGAWAI Najib Homoseks, SIAPA?





Saya petik:

Anwar's prosecution is not part of a morals campaign. The GOM does not aggressively target non-heterosexual behavior; if it did so, a recent cabinet minister, senior staff associated with PM Najib and other prominent citizens linked to the government also would find themselves under investigation.

TERJEMAHAN: Pendakwaan Anwar (untuk kes liwat II) bukanlah kempen untuk memperjuangkan moral. Kerajaan Malaysia tidak agresif dalam membasmi amalan homoseks; jikalau tidak nescaya seorang ahli kabinet yang baru dilantik, pegawai kerajaan yang berkaitan dengan Najib serta beberapa tokoh penting yang berkait rapat dengan kerajaan akan turut sama disiasat (atas tuduhan homoseks).
 

Kalau sesiapa yang selalu menjengah blog, baik blog pro-PR  atau pro-BN pasti tahu tentang kontroversi seorang menteri yang didakwa menghadiahkan sebuah kereta mewah kepada seorang artis suatu ketika dahulu. Lelaki sama lelaki. Itu yang kecoh sekejap. Namun dakwaan WikiLeaks ini mengatakan bahawa ahli Kabinet itu baru dilantik. Siapa? Siapa juga gerangan orang lain yang dinyatakan dalam laporan yang didedahkan oleh WikiLeaks?

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.