Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Pesanan Terkini Dari TG Haron Din Selepas Keluar Dari IJN


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhyhNhS00irO2185T4XnRyRq-E1aL84Mo-H-cLs-b568oS4GdgRx_KgchD1MW3GETGiLAcmn-YEvqqPRmNM_IUMhr4KICYDZ42fBVNS1IDBqpgWCjZgafIJ07YhpjEnzPCqiBBsJ_NnjoI/s1600/TuanGuru_UtzHaronDin1.jpg

Assalamualaikum

Saya sudah keluar dari IJN dan pulang ke rumah. Selama ditahan di CCU IJN, saya telah melalui tiga prosedur rawatan;

1) angiogram, 2) ultrasound angiogram, 3) MRI.

Laporan pemeriksaan masih bawah penelitian doktor. Saya dibenarkan pulang untuk berehat dan akan melalui temujanji susulan dengan doktor di IJN. Doktor telah menasihatkan saya supaya berehat, dan saya akan bercuti beberapa hari.

Pulang dari IJN dan berehat di rumah, saya sempat melayari laman web dan facebook Darussyifa’. Saya juga membaca email-email dalam google group ahli Darussyifa’. Membaca komen yang jumlahnya mencecah ratusan, saya sangat teruja dan terharu dengan ingatan, doa, dan kata-kata perangsang daripada tuan-tuan/puan-puan.

Saya ucapkan jutaan terima kasih dan Allah sajalah yang layak membalasnya.

Haron Din. 4 Ogos 2011

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.