Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLIS TAK PAKAI AKAL



Polis akhirnya mengaku salah!!



13 Ramadhan 1432H,

Polis mengaku mereka melaksanakan taktik yang salah dalam menghadapi rusuhan, demikian kata Perdana Menteri David Cameron di hadapan ahli parlimen Britain. Cameron menambah bahawa rusuhan di beberapa bandar di Britain adalah tindakan jenayah semata-mata dan tidak ditangani kerana terlalu sedikit polis yang diturunkan.

Dia mengumumkan larangan penggunaan penutup wajah dan meninjau pelaksanaan larangan keluar rumah ketika perjumpaan kecemasan parlimen.

Lebih dari 1500 orang telah ditangkap berkaitan rusuhan yang sejak Sabtu lalu.

Perdana menteri Britain itu sebelum bertemu parlimen telah melakukan perjumpaan dengan ahli-ahli suruhanjaya kecemasan Cobra untuk membincangkan tindak kekerasan yang terjadi dengan para menteri.

Sederhananya terlalu sedikit polis dan kesalahan taktik, kata Cameron.

Ketua polis dengan jujur ​​menjelaskan mengapa hal ini boleh terjadi.

Awalnya mereka menganggap sebagai rusuhan biasa dan bukan jenayah.

Mantan menteri Sir Malcolm Rifkind juga menyatakan kebimbangan-kebimbangan bahawa para polis hanya diminta untuk berdiri dan melihat saja rompakan.

PM David Cameron melancarkan program pemulihan bernilai Pound 10 bilion untuk membantu dewan kerajaan bandar agar dapat pulih kembali.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.