Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AIIIK ? KO TAK TAU KEW ? MAHADHIR TU BANGLA LE !


17 September 2011


Suatu hari nanti Mat Bangla jadi Perdana Menteri Malaysia?


NI MUKA MELAYU KE ? TENGOK HIDONG LAAA ! CUBA BANDINGKAN NGAN IDONG MAT SABU !

Suatu hari nanti tidak mustahil Mat Bangla akan menjadi Perdana Menteri Malaysia kerana peratusan rakyat Malaysia berketurunan Bangla meningkat dari sehari ke sehari lantaran tindakan pihak berkuasa yang didakwa memberikan taraf warganegara dan hak mengundi dengan mudah kepada pendatanga asing.

Selepas beberapa tahun akan datang, komposisi kaum di Malaysia akan menjadi lebih majmuk. Akan ada rakyat Malaysia yang berketurunan Melayu, Cina, India, Indonesia, Bangla, Nepal, Vietnam, Pakistan, Kazakhstan dan pelbagai lagi.


Oleh kerana mudahnya orang luar mendapat kerakyatan dan hak mengundi di Malaysia, kita percaya lebih ramai mereka ini akan datang ke negara kita. Bilangan peratusan orang Melayu akan berkurang dan hak-hak istimewa kita akan dikongsi bersama dengan Mat Indon, Mat Bangla dan lain-lain.


Tidak mustahil Perdana Menteri kita suatu hari nanti adalah Mat Bangla .........


Hari ini media mendedahkan bagaimana Perdana Menteri Bangladesh Shaikh Hasina mengakui dalam sebuah laman web Bangla bahawa rakyat mudah mendapat kerakyatan Malaysia.


Ikuti cerita lanjut tentang pengakuan Shaikh Hasina
di link ini 

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.