Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

???


Saturday, September 24, 2011

Najib Akan Menceraikan Rosmah? - Ramalan Uncle Seekers

 

Ramalan Mimpiku – Part 13
...Yang ghaib hanyalah kepunyaan Allah...

Najib Akan Menceraikan Rosmah?

Kalau isteri pertama Najib (Tengku Puteri Zainah) diceraikan pada April 1987 (ketika itu najib memegang jawatan Menteri Belia Dan Sukan), dalam mimpi aku pagi tadi juga memberi gambaran yang mirip bahawa Najib juga akan menceraikan Rosmah pada bulan....
Kalau mimpi ini menjadi kenyataan, aku rasa ini adalah yang terbaik untuk Najib. Ramai rakyat Malaysia yang 'menyampah' dengan Rosmah (silent protest) sejak dulu lagi waima selepas menjadi janda isteri Perdana Menteri Malaysia kerana sikapnya yang...
Dato Seri sendiri pernah buat pengakuan dalam rakaman tu kan? kan..kan..kan
''Kalau saya bukan status sebegini dah lama saya ceraikan Rosmah"

Wahai orang-orang yang percaya, di kalangan isteri-isteri kamu dan anak-anak kamu adalah musuh bagi kamu; maka berhati-hatilah terhadap mereka. Tetapi jika kamu memaafkan, dan mengenepikan, dan jika kamu mengampunkan, maka sesungguhnya Allah Pengampun, Pengasih.
Surah AT-TAGHABUN (Tipu Menipu) ayat 14

Kita sudah lihat banyak kes bagaimana nasib seorang wanita di akhir hidupnya yang pernah menduakan suami..

Samada benar atau tidak dakwaan yang mengatakan dirinya sebagai 'vacuum cleaner' menyapu segala projek dari yang gergasi sampailah yang ciput tidak dapat dibuktikan sekarang, tapi bila dah tidak berkuasa lagi nanti, segalanya akan terbongkar satu persatu...(It's Just a Matter of Time).

Firaun yang paling berkuasa dan terhebat kezalimannya pun akhirnya kecundang juga..
Cinta Najib yang tidak kesampaian. Biasalah..kita juga pernah begitu.

Zuriat Najib bersama bekas isteri Pertama. Perkahwinan Tengku Puteri Zainah binti Iskandar (Ku Yie) yang dibina bersama najib hampir 10 tahun akhirnya berkecai jua angkara Rosmah (klik). Selain menantu kesayangan Tun Puan Rahah (Bonda Najib) Ku Yie juga disayangi oleh rakyat Pahang.

Kezaliman yang pernah Rosmah lakukan pada zuriat Ku Yie mungkin mereka boleh maafkan tapi mereka tak akan lupakan sampai bila-bila. (to forgive not to forget)

Sempena bulan syawal ini, saya rasa Najib harus memohon maaf (secara senyap pun takpe) pada mantan isterinya terhadap tuduhan beliau keatasnya satu ketika dahulu semata-mata nak kawen dengan Rosmah.

Zuriat Najib bersama isteri kedua, Rosmah Mansur.

"Mungkin, jika dia menceraikan kamu, Pemeliharanya akan menukarkan dengan isteri-isteri yang lebih baik daripada kamu, yang muslim, yang mukmin, yang patuh, yang bertaubat, yang warak (beribadat), yang berpergian, yang janda, dan yang dara."
Surah AT-TAHRIM(Mengharamkan) ayat 5
Kalau ramalan mimpi ini benar-benar terjadi sekalipun, anggaplah ianya secara kebetulan. Yang pandai mentafsirkan mimpi hanyalah Nabi Yusuf.
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.