Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

LAGI PANAS KES NI !

Tuesday, September 20, 2011

PANAS!! Chegu Bard kata dia tahu milik siapa DNA ketiga itu..

Semalam ketika membaca satu laporang dari TV Selangor tentang perbicaraan tuduhan liwat yang sedang berjalan di Mahkamah sekarang ini, timbul satu pertanyaan tentang DNA yang ditemui dalam rectum Saiful.

Kerana berdasarkan laporan Seah dan Nor Aidora, DNA pada rektum atas Saiful menunjukkan terdapat tiga profil iaitu pra-dominan "lelaki Y" dan pra-dominan Saiful.


DNA "lelaki Y" dikatakan sebagai DNA Anwar oleh pencacai UMNO manakala DNA kedua pula ialah DNA Saiful.. DNA ketiga pula milik siapa?

Sebahagian berita..

Ram yang menyoal Konsultan Molekular Genetesis itu sebentar tadi memberi tumpuan terhadap sampel DNA yang diambil di bahagian rektum atas Saiful dan DNA yang diperolehi daripada tuala muka 'Good Morning' ketika Anwar ditahan semalaman di lokap Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur.

Berdasarkan laporan Seah dan Nor Aidora, DNA pada rektum atas Saiful menunjukkan terdapat tiga profil iaitu pra-dominan "lelaki Y" dan pra-dominan Saiful.

Manakala profil terakhir yang diperolehi daripada rektum bawah Saiful menunjukkan bacaan tidak meyakinkan.

Justeru pakar dari Australia itu mendakwa Seah dan Nor Aidora telah diabaikan penemuan yang mencadangkan kehadiran sampel DNA ketiga pada ujian tersebut.

Nor Aidora sebelum ini memberi keterangan kepada mahkamah bahawa DNA "lelaki Y" adalah sepadan dengan profil DNA yang ditemui pada tuala muka tersebut.

"Kedua-dua mereka (Seah dan Nor Aidora) tidak menawarkan apa-apa penjelasan tentang mengapa ujian lanjut tidak dilakukan. Bukti itu tidak memberitahu kita ia datang dari sperma atau air liur," ujar Brian lagi.


Milik siapakah DNA ketiga itu.. mengapakah ianya dikatakan tidak menunjukkan bacaan yang menyakinkan.. sedangkan mereka begitu yakin dengan DNA ‘Lelaki Y’ dan juga DNA Saiful..

Adakah ianya milik VVIP UMNO? maka ia perlu dikatakan tidak menyakinkan... Aku tak tahu… sebab itu aku tertanya-tanya..

Orang kata Chegu Bard dan Edyes tahu milik siapa DNA ketiga itu.. cuba korang lihat di blog Edyes di SINI

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.