Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified







Nakalnya Nik Aziz......di 'geletek'nya Najib,.....tetiba yg lain pulak yg ter'kentut'......alahai.....

Mahathir cuba mengacah2 TG Nik Abdul Aziz agar laksana hudud di Kelantan.

Dulu semasa dia berkuasa, dia ada hantar surat 'ugutan' kepada Kelantan agar jangan laksana hudud atau terima akibatnya dan sekarang diketika dia sudah tidak berkuasa lagi, dengan nada sinis dia suruh TG Nik Aziz laksana hudud di Kelantan kononnya kerana halangan itu datang daripadanya.

Masalahnya wahai Mahathir, walaupun hang tak lagi berkuasa, tapi kuasa yang hang pegang dulu masih berada dengan Umno......cuma ia sudah berubah tangan.

Terpulang kepada keikhlasan Presiden Umno sekarang, setuju ke tak setuju.

Apabila TG Nik Aziz bertegas mahu melaksanakan hudud, Umno sudah terkejut beruk, malah beruk-beruk pun terkejut tengok Umno terkejut. Umno tersentak tak tahu nak buat apa-apa.

Bukan setakat Umno saja yang terkejut beruk, bahkan MCA dan Gerakan rakan akrabnya pun terkejut 'khinzir', malah 'khinzir-khinzir' pun terkejut tengok telatah MCA dan Gerakan yang tiba-tiba meroyan dan histeria, lantas terkeluarlah kata-kata " jika Umno mahu melaksanakan hudud, MCA tidak mahu menjadi sebahagian daripadanya." dan " kerjasama politik Gerakan dengan Umno tidak dapat dipertahankan dan mungkin berakhir jika hasrat melaksanakan Hudud diteruskan. " [sumber .]

Sekarang baru kita dapat tengok siapa kawan dan siapa lawan......baru kita dapat tengok the true colours rakan-rakan Umno, malah Umno sendiri pun berhipokrit sudah sekian lama semenjak Inggeris me'naungi' Tanah Melayu lagi......aduhai.....

Sekarang Umno dilihat betul-betul tertekan......

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.