Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MCA ANTI HUKUM HUDUD ISLAM, UMNO PULA BERSUBAHAT DENGAN MCA

  

Chua Soi Lek Pak Sedara Orang UMNO

 UMNO KANTOI DENGAN SOI LEK

 CINA MCA SANGAT BURUK DAN BUSUK HATI, DAP NAMPAKNYA FAHAM TENTANG ISLAM, UMNO DAN ORANG MELAYU SEKARANG TERPAKSA IKUT MCA YANG ANTI HUKUM TUHAN, DULU MAHADHIR DAN UMNO JUGA YANG ANTI HUDUD DENGAN MEMPERSENDA HUKUM TUHAN TERSEBUT, KENYATAAN TERBARU  SOI LEK SANGAT MENGHINA ORANG MELAYU DAN UMNO, APAKAH ORANG UMNO AKAN SOKONG SOI LEK ?

 23 September 2011


Hudud - Ternyata MCA Sekutu UMNO Lebih Anti Islam Berbanding DAP..

'MCA akan berpisah dengan Umno jika laksana hudud'

MCA hari ini mengulangi pendiriannya yang anti-hudud sehingga akan sanggup berpisah dengan sekutu lamanya, Umno, jika parti Melayu itu melaksanakan perundangan Islam itu.

Presidennya, Datuk Seri Chua Soi Lek berkata, jika Umno mahu melaksanakan hudud, MCA tidak mahu menjadi sebahagian daripadanya.


Beliau menegaskan demikian dalam satu sidang akhbar selepas mengiringi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak merasmikan persidangan menjadikan negara berpendapatan tinggi satu realiti, di Subang Jaya hari ini.


Bagaimanapun, katanya, beliau memahami bahawa sebagai orang Islam, orang Melayu dalam Umno mesti menerima hudud tetapi beliau menghargai hakikat bahawa tiada pemimpin Umno yang mendesak pelaksanaannya, tidak seperti PAS yang mahu berbuat demikian.


"Apa yang jelas ialah MCA menentang hudud," katanya dengan tegas.
Chua mengulas kenyataan Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin semalam bahawa Umno sebagai parti orang Islam, mesti menerima undang-undang hudud, sambil berkata bukan lagi masanya bagi perundangan Islam itu dilaksanakan di Malaysia yang penduduknya berbilang agama.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.