Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Papa gomo serang najib ?

Kote Kecewa - Najib Razak Penakut, Bacul, Takda Telor

Wednesday, September 21, 2011



Najib Razak Bachol? Penakut? Takda Telor itulah kata kata dari penyokong pakatan pembangkang bila Najib Razak menolak sapina dari peguambela Anwar Ibrahim tertuduh dalam kes liwat Saiful Bukhari.


Kenyataan Al Juburi

Gua naik meluat dengan si Anwar Ibrahim Al Juburi Wal Liwati Al Suntuti ni. Bukan sekali tapi dah berkali kali beliau menfitnah dan mengaibkan Najib Razak dalam pelbagai cara bersama pemimpin Pakatan pembangkang yang lain. Kali ini kes liwat beliau pun nak juga dikaitkan dengan Najib Razak.

Anwar Ibrahim kata Najib Razak takut ke mahkamah menjadi Saksi Alibinya. Apa yang Anwar Ibrahim ini merepek? Bukankah Kes Liwat beliau menjerumus kepada AIR MANI beliau yang berada didalam dubur. Apa kena mengena Najib Razak dalam isu Air Mani Anwar dalam Dubur Saiful Bukhari?

Anwar Ibrahim tidak sudah sudah merosakkan nama Najib Razak dan ini sudah dilakukan ANwar Ibrahim sewaktu Najib Razak menjadi Timbalan Perdana Menteri lagi. Tujuannya adalah satu iaitu menimbulkan syak wasangka rakyat ke atas Najib Razak dan secara tidak langsung rakyat akan melihat Najib Razak tidak layak memimpin negara.
 
Blog Papa Gomo

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.