Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AI YAK SUTAK TUAAA !

Gempar!!Gambar Bogel Ketua Wanita Mca...


Ketua Wanita MCA negeri dakwa dilabel 'pelacur'

Pergerakan Wanita MCA Pulau Pinang kesal tindakan sebuah blog laman web Wordpress yang memfitnah pemimpin dan ahli-ahli wanita sayap Pemuda parti sebagai pelacur.

Tujuh orang ahli yang digelar sebagai 'gadis glamour MCA' itu mencuri tumpuan apabila media menyiarkan gambar mereka di dada akhbar semasa menghadiri Mesyuarat Agung Tahunan Pemuda di Kuala Lumpur minggu lalu.

Hari ini, ketua wanita MCA Pulau Pinang Tan Cheng Liang mendakwa laman web yang dikendalikan oleh organ media PKR, Suara Keadilan memaparkan gambar-gambar wanita bogel dalam kedudukan yang menghairahkan dan melabelkan dirinya sebagai "pelacur Chulia Street".

Tan, bekas ADUN Jawi membuat laporan polis di Nibong Tebal semalam, selepas dia dimaklumkan mengenai laman web yang katanya telah mencemarkan nama dan maruahnya itu.

Tan berkata beliau membuat laporan itu selepas menerima panggilan telefon daripada seorang anggota MCA Bukit Bendera Tan Khai Beng yang dimintanya melayari www.suarakeadilan.wordpress.com.

Dalam laman ini, katanya, beliau mendapati namanya dalam satu catatan blog yang menyifatkan beliau sebagai "Pelacur Jalan Chulia".

"Apabila saya membaca itu, saya berasa marah kerana laman web ini telah mencemarkan maruah dan imej dan menghina saya," katanya kepada sidang akhbar di Pulau Pinang hari ini.
Kah,kah,kah..Gambar Amoi tua ni ka???GEli3 Berahim Geli

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.