Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Nuffnang Ads

Jumaat, 14 Oktober 2011

BUKU TAAT KEPADA ISTERI KINI DALAM PASARAN





TAAT PADA BINI




JAKIM MAHU SEKAT BUKU PANDUAN SEKS KELAB TAAT SUAMI - minsider

Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) akan menyekat pengedaran buku “Seks Islam, Perangi Yahudi Untuk Kembalikan Seks Islam Kepada Dunia” yang diterbitkan oleh Kelab Taat Suami kerana didakwa mengarut dan memalukan.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri SenatorJamil Khir Baharom berkata perbincangan mengenai hubungan seks dalam buku berkenaan walaupun secara halal antara suami dan isteri adalah tidak wajar kerana ditonjolkan dengan cara tidak beradab dan boleh mengundang tanggapan negatif.

“Apatah lagi apabila membicarakan mengenai khayalan yang Allahyarham Asaari Muhammad atau Abuya (bekas pemimpin Al-Arqam) sedang melayari hidup di alam sendiri dan akan menguruskan isterinya untuk dibawa ke alam roh, ini hal karut,” katanya.


JAKIM TIDAK MAHU SEKAT BUKU PANDUAN SEKS KELAB TAAT ISTERI - minsider
Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) diminta untuk memperluaskan lagi pengedaran buku “Seks Islam, Sokong Zionis Apco Untuk Kembalikan Seks Islam Kepada Dunia” yang ditulis oleh Najib Razak. Buku ini adalah hasil pengalaman Najib Razak yang taat kepada isterinya Rosmah Mansor. Buku ini diterbitkan oleh Kelab Taat Isteri kerana didakwa mengarut dan memalukan.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Senator Jamil Khir Baharom berkata perbincangan mengenai hubungan seks dalam buku berkenaan dijalankan secara halal antara suami dan isteri. Adalah wajar untuk ditonjolkan sifat takut kepada isteri ini kepda orang ramai. Buku ini mnceritakan bagaimana Najib Razak beradab , tunduk dan hingkan mengundang tanggapan negatif yang dia takut kepada bini dan juga ditelah terkena nasi kang kang.

“Apatah lagi apabila membicarakan mengenai khayalan Najib Razak dengan Allahyarham Altantuya Shaaribu (bekas model dari Mongolia. Khayalan ini membantu Najib untuk melayari hidup. Najib di alamnya sendiri sentiasa tunduk bekerja kuat untuk mengkuruskan badan isterinya. Ini bukan satui hal karut,” katanya.
 
Tukar Tiub

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.