Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAKATAN SERANG JOHOR ! BERBALOI ! UMNO CEMAS !

Thursday, October 13, 2011

TERKINI : Program Bob Lokman Dan Che'guBard AMAN Di Labis

Walaupun menerima provokasi dari Umno sejak petang tadi, kehadiran masyarakat Segamat di dalam program jamuan makan bersama Lim Guan Eng amat memberansangkan.

Tidak seperti di program jamuan Makan bersama Lim Guang Eng di Restoran Siang Kee Kg Abdullah Segamat yang kecoh diganggu pemuda Umno. Program ceramah pakatan rakyat di Tenang, Labis tenang tanpa gangguan daripada Umno mahupun daripada JAIJ.

Sehingga berakhirnya program di Labis, tidak kedengaran bunyi bising salakan motor mat rempit upahan Umno seperti yang berlaku sebelum ini. Mungkin barangkali kesemua pemuda Umno dan budak-budak upahan mereka telah diarahkan untuk membuat provokasi di program jamuan makan Lim Guan Eng.

Bob Lokman menyampaikan ceramah di Tenang, Labis tanpa sebarang gangguan.

Apapun sekali lagi tahniah diucapkan kepada semua Unit Amal yang bertugas mengawal dan menjaga keselamatan masyarakat Segamat yang hadir. Terima kasih juga kepada komrad SAMM yang hadir pada program malam tadi khususnya Penyelaras SAMM Johor, Sdr Ahmad Anwar Ayraf yang mengiringi Che'guBard sepanjang program di Johor.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.