Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

LAWAK BODOH

Mahasiswa berdemo kantoi dengan KONDOM di dataran merdeka.

Friday, April 20, 2012
Owh ye ke?

Bukti ada kat bawah neh oke ;

Mula2 korang tengok gambar pertama. Nampak apa yang aku nampak tak? Bagus. Memang bagus. Aku pun sama macam korang. Sebijik. Takde beza. 100% sama. Iaitu aku tak nampak apa2 pun. Aku tak nampak apa2 yang blogger tue suruh aku nampakkan.

kah kah kah
Lepas tue korang tengok pula gambar kedua. Nampak tak apa yang aku nampak? Tengok betul2 larh der. Lue dan gua sama2 ada mata kan, kalau tak camne lue membaca blog neh ye tak?
kah kah kah
Sekarang faham tak?
1. Masa letak tikar, lantai dia petak2. Ada mozek.
2. Lepas angkat tikar, berkemas untuk konsert diraja, lantai dia jadi pasir2.
Inilah kehebatan penulis = blogger umno.
Kalau macam neh korang tak boleh nampak, fikir, teliti, kaji.. aku boleh berani nak cakap korang memang bangang. Sorry der.. sorry.. kadang2 kita perlu bersikap jujur. Aku nak juga jaga ahti korang tapi kadang2 ia mencucuk2 jiwa aku sebab terpaksa menipu der.. tolong larh faham. Menipu tue berdosa der..
kah kah kah
Bloggers umno yang buat lawak kondom ==> sini

Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2012/04/mahasiswa-berdemo-kantoi-dengan-kondom.html#ixzz1sZcyqIcs

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.