Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SELALU KITA DENGAR JAWAPAN UMNO "MANA ADA ?


20 April 2012

'TASK FORCE' JAHAT : MANA NAJIB/HISHAM MENGAPA SUNYI SEPI


Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar mendedahkan satu task force durjana telah dibentuk untuk memberi kad pengenalan dan memberi hak mengundi kepada pendatang asing. Task Force didakwa telah beroperasi sekian lama bagi memberi kemenangan kepada BN.

Kerja-kerja jahat ini memang telah lama didakwa oleh pihak PR tetapi sebelum ini mereka tidak memberikan bukti terperinci. Tetapi pendedahan berani Mahfuz baru-baru benar-benar mencabar kedaulatan dan keselamatan negara kita. Mana tidaknya selepas ini kuasa melantik kerajaan diberi kepada pendatang asing yang tiada kena mengena dengan negara kita. Mengapa mereka tergamak melakukan sehingga sedemikian rupa tanpa memikirkan kedaulatan dan keselamatan negara.


Apa yang dikesalkan sehingga kini tiada komen yang meyakinkan dibuat oleh Perdana Menteri, Najib Razak dan Menteri Dalam Negeri, Hishamuddin Hussein Onn. Hanya beberapa orang yang dinamakan oleh Mahfuz sahaja yang menafikan mereka terlibat dengan task force itu. Tetapi mereka tidak pula menafikan kewujudan task force durjana itu.


Adalah diharapkan rakyat dapat menilai dan membuat tindakan sewajarnya pada PRU 13 dengan menumbangkan kerajaan BN yang jelas sudah tidak tahu mana satu kedaulatan dan keselamatan. Rakyat mempunyai kuasa untuk menumbangkan BN dengan undi masing-masing.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.