Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Larangan berpolitik dalam hutan.

0
0
  
Kisah ini benar-benar berlaku. Bahkah ia berlaku di malaysia. Bukan di luar negara. Bukan di dalam negara yang mengamalkan sistem pentadbiran komunis tetapi di negara yang konon nya mendaulatkan demokrasi sebagai prinsip asas pentadbiran.
Lihatlah gambar di bawah ini.

Larangan berpolitik dalam hutan.
Pftttttttt..

Larangan berpolitik?

Dalam hutan?

Yang program BTN tue apa ek? Bukan berpolitik dalam hutan gak ke? Owhh yang tue mesti dah dapat kelulusan kan. Betul tak?
kah kah kah

Rasanya larangan neh hanya terpakai untuk pakatan rakyat jek kot. Memang tak dinyatakan secara jelas bahawa larangan neh khusus untuk pakatan rakyat tetapi rasanya itulah yang sebenarnya disebalik arahan ini. 

Tatau larh pula kalau2 PR pernah buat ceramah politik dalam hutan. Kalau program2 motivasi tue memang selalu larh ada. Sekali sekala selit juga dengan unsur2 politik bagi menaikkan semangat.

Tapi kalau semata2 berpolitik dalam hutan rasanya belum lagi kot. Yang selalu buat konco2 dari barisan nasional jek. Itupun depa salah gunakan medium. Nama program anak muda tapi isi program pongpang2 pasal politik mengutuk PR tak habis2.

Kalau benda betul ada maafnya lagi. Tapi lebih kepada auta dan fitnah semata. Mana tak kena ketuk. Padan muka.
kah kah kah

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.