Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Friday, July 20

NEH jawapan pada pertanyaan Mahathir...

Neh APA yang Mahathir tanya...
Apa bukti saya diktator?

Seperti yang dilaporkan oleh Malaysiakini, Mahathir Mohamad telah mengadakan tinjauan ke atas pengunjung blognya untuk mengenalpasti sama ada beliau dilihat sebagai seorang diktator atau tidak. Dia mintak pengunjung blog dia menyatakan perkara yang telah dilakukannya sehingga disamakan dengan sifat dan perbuatan seorang diktator.


"Saya ingin tahu daripada pelawat ke blog saya tentang apakah yang saya telah lakukan semasa saya menjadi perdana menteri Malaysia yang menjadi bukti bahawa saya adalah seorang diktator?" 
Katanya, beliau sebelum ini menerima banyak gelaran termasuk "Mahazalim" dan "Firaun" yang dicipta oleh musuh politiknya. 
Malah perkara itu juga sering ditanya oleh orang yang tidak bermusuh dengannya.
"Apabila saya ditemuramah sekarang, walaupun oleh orang yang tidak bermusuh dengan saya, soalan-soalan mereka ternampak yang mereka agak percaya bahawa gelaran terutama gelaran diktator yang diberi kepada saya adalah tepat dan berasas kepada kepercayaan bahawa saya adalah seorang diktator," katanya.

Neh pulak ringkasan sebagai jawapan pada pertanyaan Mahathir...



Satu kaji selidik yang dilakukan oleh sebuah akhbar online tempatan mendapati 76% telah bersetuju manakala mungkin disebabkan terlebih minum air daun KETOM maka lagi 24% pengunjung telah tidak bersetuju bahawa Mahathir seorang diktator...
Dan yang neh pulak adalah senarai diktator terhebat dunia yang aku copy dari blog ekeleh.com.. AMACAM???

p/s Hakikat yang perlu Tun M terima ialah, rakyat Malaysia memang anggap kamu DIKTATOR...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.