Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Wednesday, July 18, 2012

Akhirnya sebab PapaGomo siar fitnah liwat terbaru ditemui..


Akhirnya sebab Papagomo secara tiba-tiba mengeluarkan satu artikel mengenai kononnya seorang Mahasiswa telah membuat laporan Polis beliau diliwat Anwar Ibrahim terjawab..

Meskipun beliau sendiri tidak pasti sama ada laporan tersebut benar ataupun sebaliknya tetapi apabila pihak Polis mengeluarkan kenyataan bahawa Polis tidak menerima laporan seperti didakwa si Papagomo itu, beliau mula meroyan di Twitter pula..

Menerusi Twitter miliknya dia menulis meskipun Polis sahkan tidak ada laporan liwat dibuat Mahasiswa semalam, beliau memiliki maklumat lengkap tentangnya..

Tulisnya lagi.. beliau adalah seorang yang bersikap tenang dan sabar bila ianya melibatkan bahan yang penting dan dakwanya kes Liwat 3 ini pasti akan meletup ..

Itu tulis si Papagomo dalam Twitternya.. lihat di ( SINI )

Ada sahabat yang mengatakan beliau hanya mahu meningkatkan jumlah aliran traffik yang masuk ke Blognya kerana beliau telah berada ditempat teratas dalam senari Blog Pro UMNO hanya kerana menyiarkan video lucah..

Rafizi Ramli pula mendakwa, tindakan si Papagomo menyebarkan fitnah itu menunjukkan UMNO berada dalam keadaan panik untuk mengalihkan perhatian umum berkenaan dengan skandal-skandal rasuah membabitkan Najib .

Nampaknya pandangan sahabat dari Selatan tanah air itu yang mengatakan si Papagomo hanya mahu meningkatkan jumlah aliran traffik lebih tepat..

Ini kerana si PapaGomo mula menyedari kedudukannya sebagai Blog yang teratas dalam carta Blog Pro BN telah tergugat sebenarnya..

Kedudukan Blog beliau mula dihampiri oleh sebuah Blog ProBN yang lain pada 16 Julai, lihat carta dari KLXpress di bawah..

Dari carta kedudukan atau ranking terbaru kedudukan Blog Pro BN yang dikeluarkan oleh KLXpress pada 17 Julai menunjukkan Blog APA telah berjaya menewaskan si PapaGomo..

Beliau telah dtewaskan oleh sebuah Blog yang pemiliknya telah menjadi mangsa tumbukannya… baca di ( SINI ) kisah itu.. kah..kah..kah..

Patutlah meroyan sangat.. ranking jatuh.. value pun turut jatuhlah kan? susah sikitlah nak demand.. Lagipun Raya dah dekat…

Ni pula senarai Top Blog Politik..

Senarai pada 17 Julai itu telah diambil dari Blog APA yang menjadi mangsa tumbukan si PapaGomo..
Saudara Azmi @ APA berbaju hitam





Tahniah diucapkan buat Blogger APA kerana berjaya membuktikan kepada masyarakat Malaysia, tanpa menyiarkan artikel berunsur lucah seperti PapaGomo anda berjaya berada ditempat teratas dalam carta Blog Pro BN..

Blog APA No.1 baca ( SINI )

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.