Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Friday, August 3, 2012

Ber'bogel' ni duk dalam Surah mana......Hadith Riwayat sapa Tuan Haji?

al-brangionline sekarang sedang belajar ilmu yakinkan diri sendiri serta nak bersangka baik kepada ammeno.....ini kerana kononnya ammeno sekarang betul-betul nak kepada Islam......kih kih kih kih kih.

Kenapa ketawa pulak?

Sesaja nak gelak......salah ke? Bukannya salah pun atau habis karen.



Apabila Tuan Haji ber'tazkirah' seperti seperti di bawah, 3 kali al-brangionline termenung dibuatnya sambil menggosok-gosok dada kerana terasa sebak dan hiba menandakan sedih seraya berkata, "Habislah Pakatan Rakyat terutama PAS......lagi pun ostad-ostad ammeno memang sudah lama ber'fatwa' bahawa ammeno sudah lama melaksanakan kehendak Islam dalam pemerintahan dan amalan seharian mereka.

Cuba anda hayati 'tazkirah' ini......SEREMBAN 2 Ogos - Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menjelaskan bahawa falsafah dan prinsip beliau mengurus tadbir negara ini adalah berpaksikan kepada al-Quran dan sunah.
Kata Perdana Menteri, falsafah yang dipraktikkan tersebut adalah lebih baik daripada teori Barat kerana ia berpaksikan kepada prinsip dan semangat berteraskan kepada agama.
''Kita mesti memperjuangkan berdasarkan agama dan syariah. Kita mesti jaga negara, akal, ilmu, keturunan, harta, keamanan dan kelima-lima tuntutan agama, yang mana menjadi landasan yang diperjuangkan oleh kerajaan," katanya ketika berucap pada majlis berbuka puasa bersama rakyat di Masjid At-Taqwa, Paroi dekat sini. [sumber .]

Agak-agak anda, berambut 'bogel' duk dalam Surah mana?......Hadith Riwayat sapa?.....alahai...

al-brangionline:

Agak-agaknya, fitnah, video lucah, rasuah, hiburan melampau......alah letihlah pulak nak bilang satu-satu salah laku ammeno dalam bulan puasa nih.....semuanya itu dalam Surah mana...dalam Hadith riwayat sapa.....sapa pentafsirnya?...abang misai ke? atau Ostazah 'Darurat' si -genit bermata 'mercun-telur' dan berbulu kening nipis ke? atau si ulau mak muda ke?......kih kih kih

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.