Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HARAM MENYOKONG CALON MCA DARI BN

ORANG UMNO YANG BERAGAMA ISLAM HARAM MENYOKONG CALON MCA DARI BN, HUKUMNYA MASUK NERAKA TANPA HISAB KERANA MCA TERANG TERANGAN MENOLAK NEGARA ISLAM DAN HUKUM HUDUD, Tq to MCA 
 
Kita gesa sultan yang memberikannya gelaran Datuk supaya menarik balik darjah kebesarannya kerana dia terang-terangan menghina sultan yang menjadi ketua agama islam dinegara ini, kita juga hendak tahu apa pandangan sultan dan perkasa! Pak Karamu

MCA Selangor: Pilih kami, kami akan halang jadi negara Islam
Pengerusi MCA Selangor, Datuk Donald Lim berkata jika Selangor dan negeri-negeri lain di negara ini dikuasai atau kekal di bawah pemerintahan BN, ia tidak akan menjadi negara Islam.

"MCA akan terus mempertahankan kepentingan orang Cina dan tidak akan membiarkan Selangor menjadi sebuah negara Islam," kata Pengerusinya, Datuk Donald Lim.

"Ini juga tidak akan berlaku di mana-mana negeri dan negara yang ditadbir oleh BN. Ini adalah janji kami kepada rakyat Selangor," kata Lim dalam ucapan pembukaannya di konvensyen MCA Selangor.

Satu contoh Islamisasi di Selangor di bawah pentadbiran Pakatan Rakyat sekarang, katanya, ialah percubaan Majlis Bandaran Kuala Selangor untuk mengasing tempat di pawagam mengikut jantina.

Lim menggesa semua ADUN keturunan Cina di Selangor, khususnya dari Pakatan Rakyat, supaya menyatakan pendirian mereka terhadap cita-cita PAS untuk mewujudkan negara kebajikan Islam dan undang-undang hudud - Malaysiakini

Mana  Pengasas pondok Geting tu? tak mahu keluarkan fatwa haram sokong MCA pula ke?

MCA dah secara terang-terangan berkata "tidak akan membiarkan Selangor menjadi sebuah negara Islam".. atau dia tak faham apa uyang Donald Duck tu kata..
 
Mu keluarkan pula fatwa dengan MCA kalo mu anak jantang !
 
Bagaimana tuan mufti yang bijak sana, bila nak keluarkan fatwa ?


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.