Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MELOMPAT TINGGI

MAKA KHAIRY KATA: PEMIMPIN BN YANG MELOMPAT MEMANG TIDAK DIPERLUKAN LAGI OLEH BN, YANG MELOMPAT PULA BERKATA: MERELA TIDAK LAGI MEMERLUKAN BN 

Monday, August 13, 2012

Khairy kata Pemimpin BN yang lompat parti tu memang tak diperlukan lagi oleh BN..

Kata Khairy pemimpin-pemimpin UMNO/BN yang meninggalkan UMNO/BN kebelakangan ini adalah terdiri dari mereka-mereka yang sudah tidak lagi dikehendaki oleh parti komponen BN.

Antara yang sudah mengumumkan meninggalkan UMNO/BN ialah Ahli Parlimen Tuaran Datuk Seri Wilfred Bumburing, Ahli Parlimen Beaufort Datuk Seri Lajim Ukim,  Senator Datuk Maijol Mahap kesemuanya dari Sabah dan semalam Tamrin juga mengistiharkan dirinya keluar UMNO/BN.

Mereka -mereka itu hanya dianggap sebagai tidak diperlukan lagi dalam UMNO/BN setelah mereka mengumumkan keluar dari BN.

Jika benar mereka tidak lagi diperlukan dalam BN kenapa agaknya mereka masih dikekalkan bersama BN sehingga mereka mengumumkan keluar BN?

Jika tidak diperlukan lagi oleh BN.. sepatutnya mereka disingkirkan dari BN sebelum mereka umum keluar BN..

Sebenarnya ini adalah kenyataan 'sour grapes' dari Ketua Pemuda UMNO..

'Sour Grapes' means Denial of the desirability of something after one has found out that it cannot be reached or acquired.

Lagi satu bila pemimpin-pemimpin BN dah mula lompat keluar dari BN barulah terhegeh-hegeh Khairy minta akta lompat parti digubal.

Sedangkan suatu masa dulu bila 'Akta Lompat Parti' ini disuarakan oleh beberapa pemimpin PR ketika pemimpin-pemimpin PR lompat menyertai BN,  ianya dipandang remeh oleh pihak UMNO/BN.

Ianya dianggap tidak penting dan hanya agenda politik pembangkang..

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.