Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Terkini haramjadah dibulam ramadhan


Laaa ! penipu tegar rupanya dia nih ! membincangkan rohingya dan syria ??? siapa dia nak bincangkan hal besar lagu tuh ? Bodohnya alamak yang jemput dia tuh ! mengapa tak jemput naib presiden parti, timbalan Presiden parti ? atau Presiden parti ?

Thursday, August 16, 2012

Tidak Akan TINGGALKAN PAS Atau MASUK UMNO - Nasharuddin Mat Isa


SEPANG, 16 Ogos -- Anggota Parlimen Bachok Nasharudin Mat Isa kelihatan ceria sejurus tiba dari Jeddah di balai ketibaan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini hari ini.

Nasharuddin sekali lagi menegaskan beliau tidak berhasrat untuk meninggalkan PAS atau masuk UMNO.

Perjumpaannya dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di Makkah baru-baru ini adalah atas jemputan beberapa rakan ulama di negara ini bagi membincangkan konflik isu yang berlaku di Syria dan di Rohingya, katanya kepada pemberita sejurus tiba di KLIA.


Anggota Parlimen Bachok Nasharudin Mat Isa bersama kenalan dan wakil media sejurus tiba dari Jeddah di balai ketibaan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini hari ini.


Anggota Parlimen Bachok Nasharudin Mat Isa melambai tangan kepada jurugambar sebelum meninggalkan perkarangan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) setelah tiba dari Jeddah di sini hari ini.


Kredit : Bernama

Sila 'share' artikel ini di facebook anda untuk manfaat bersama dengan klik butang ini --->

1 orang berkata:

Anonymous said...

Cerah dan ceria muka nampak? Berapa juta akan diterima dan dijanjikan Najibul sekiranya PAS berpecah dengan DAP?
Api dalam sekam dan gunting dalam lipatan begini tidak selayaknya disimpan.....sifat munafiknya jauh lebih bahaya dari Ah Sanng Babi...oh silap sebenarnya Ah Sanng Ah Lee. Si bantutu gigi senget ini sekarang bukannya mahu memikirkan tekanan dan kesusahan rakyat, baginya jawatan dan poket yang perlu diisi adalah menjadi keutamaan. Adalah terlalu celaka dan haramjadah jika cita-cita beliau tidak kesampaian lalu beliau mahu merosakkan sebuah parti yang berteraskan Islam. Pas pula tidak perlu menyimpan lama-lama manusia spesis ini kerana dah terbukti dari pengalaman lalu bahawa spesis beginilah yang merosakkan perjuangan PAS di kala kejayaan hampir di muka pintu. Pecat sahaja munafik begini, Allah SNW akan menggantikan 1000 orang yang lebih baik akhlak dan prinsip perjuangannya. Insyaallah.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.