Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ahli Keluarga Pembuat Filem Hina Nabi Tinggalkan Rumah Cari Perlindungan

CALIFORNIA - Keluarga pengarah filem anti-Islam telah meninggalkan rumah mereka di California pada tengah malam semalam.

Jurucakap Polis Los Angeles berkata ahli kerluarga Nakoula Basseley Nakoula telah meninggalkan rumah mereka sekitar pukul 3.45 pagi Isnin (17/9/2012).

Balai Polis setempat telah memberikan mereka tumpangan sementara kepada mereka setelah mereka berkumpul dengan Nakoula sebelum dibawa ke lokasi yang dirahsiakan.

Nakoula berpakaian yang menutupi penampilannya ketika meninggalkan rumahnya akhir minggu lalu.

Pihak berkuasa telah mengesahkan Nakoula sebagai individu yang bertanggungjawab di sebalik filem "Innocence of Muslims", sebuah filem yang merendahkan agama Islam dan menghina Rasulullah yang menimbulkan kemarahan kaum Muslimin di seluruh dunia.

Kemarahan kaum Muslimin di Libya yang ditunjukkan melalui aksi tunjuk perasaan di pejabat Kedutaan AS di Benghazi, berakhir dengan terbunuhnya Duta Besar AS di Libya.
Negara-negara kaum Muslimin yang lain juga menunjukkan aksi tunjuk perasaan di pejabat Kedutaan AS di negara mereka untuk menunjukkan bahwa mereka tidak menerima penghinaan terhadap Nabi Muhammad SAW.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.