Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Friday, September 14, 2012

Lebih 8,000 hadir ke Makan Malam PKR Johor.. (Gambar)


Inilah yang membezakan antara penyokong Pakatan Rakyat dan juga pencacai UMNO, Penyokong Pakatan Rakyat sanggup membayar untuk untuk menghadiri jamuan makan malam bersama tetapi pencacai UMNO pula perlu dibayar untuk hadir ke majlis pemimpin mereka.

Meskipun beliau merupakan Presiden UMNO yang juga Perdana Menteri, Najib terpaksa menggunakan berbagai kaedah kerahan tenaga bagi mengerah rakyat ke majlisnya.

Selain kaedah kerahan tenaga, berbagai imbuhan termasuk upah atau imbuhan terpaksa diberi kepada pencacainya untuk memeriahkan majlisnya.. contohnya sila lihat di ( SINI )

Tetapi tidak begitu buat pemimpin dari Pakatan Rakyat..

Bertempat di padang letak kereta, Sutera Mall, Skudai Johor 8500 orang telah dilaporkan membeli tiket bagi memenuhi 850 meja yang telah dijual oleh PKR negeri Johor dan mendengar ucapan dari DS Anwar Ibrahim.






Tanpa dibayar.. tanpa disediakan sebarang pengangkutan untuk membawa mereka ke sini.. mereka sanggup hadir meskipun terpaksa membayar... TAHNIAH buat PKR Johor!!

Buat pencacai UMNO.. korang cari dan baca buku kat bawah ni..

Sumber gambar 'Makan Malam PKR Johor' tu dari ( SINI )

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.