Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KAMI MAU DAP PECAT NGEH, TERLAJAK KE WEEEEEH !


Friday, September 21, 2012

Ciiiiiittttt!!! Pemuda Umno ambil kesempatan memulas isu dlm demostrasi aman

Kalau PAS atau PKR berdemonstrasi secara aman, itu sudah semestinyalah kerana tiada 'avenue' lain untuk mencurah akan hasrat mempertahankan keperibadian Nabi Muhammad SAW Rasul pilihan daripada menjadi bahan penghinaan Barat.......kami beriman kepadanya dan juga kepada Isa, Musa AS dan Rasul-Rasul yang lain-lain......hormatilah kepercayaan kami.

Hari ini PAS berdemonstrasi dan hampir keseluruhan Masjid/Surau mengadakan solat hajat. [
sumber .]

Pemuda Umno pun turut berdemonstrasi......tapi berlainan tempat dan berlainan pulak isunya. Mereka menghasut dan cuba mengajak rakyat bermain 'api' dengan DAP.


Mereka berkata, {
"Katanya, musuh orang Islam bukan rakyat Amerika Syarikat (AS) tetapi orang yang menghina agama lain dan tidak menghormati agama seperti yang dilakukan pemimpin DAP itu.

"Kalau Koo Ham kata jangan buang masa, tapi lebih baik kita buang mereka.


"Kita berhimpun bukan untuk bermusuh dengan orang bukan Islam atau rakyat AS tapi untuk menentang kebiadapan orang yang menghina agama termasuk Koo Ham dan DAP perlu ambil tindakan terhadapnya," katanya.
} [sumber .]

Sepatutnya Umno selaku parti orang Melayu terbesar di dunia (kononnya) menggunakan Kementerian Luar Negara atau Jabatan Perdana Menteri sendiri menghantar nota bantahan kepada Kedutaan Amerika Syarikat itu pun kalau Pemuda ada 'balls' untuk mendesak PM berbuat demikian......rupa-rupanya mereka itu bacul untuk mengangkat muka dan meninggi sedikit suara kepada Kedutaan Amerika Syarikat, sebaliknya memutar-belit dan memulas isu sebenar.


al-brangionline:


Rupa-rupanya mereka berarak semasa MaulidurRasul......mereka berselawat......mereka bermarhaban itu semuanya retorik orang Melayu Umno.


p/s


Kalau betul sayangkan Rasul SAW, kenapa menunggu PAS yang tiada kuasa di Persekutuan untuk melaksanakan Hukum - Hakam Islam?


Kalau betul-betul sayangkan Rasul SAW, laksanakanlah dan PAS akan menyokong 100%.....adaa berani kaa?

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.