Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAP JANGAN CARI PASAL

09 October 2012

DEKAT PILIHANRAYA NI SUDAH ADA KENYATAAN MACAM-MACAM DARI DURI DALAM DAGING, JIKA BENAR BEGITU MENGAPA SEKARANG CERITA NI BARU TIMBUL ? DALAM HAL INI PUCUK PIMPINAN DAP PUSAT PERLU TERANGKAN APAKAH DAKWAAN NASA INI BENAR ? ATAU SENGAJA DIADA-ADAKAN DISEBABKAN PRU  SUDAH HAMPIR ? ATAU NASA SUDAH TERANGKAN HAL INI PADA  PIMPINAN PAS CUMA PAS  SAJA BUAT BISU ? Pak Karamu

Nasharuddin Dakwa Ada Majlis Kesyukuran Supaya Malaysia Jadi Negara Kristian



Bekas timbalan presiden PAS Nasharuddin Mat Isa hari ini mendakwa, satu majlis kesyukuran yang diadakan di Sarawak tahun lalu menganjurkan doa supaya "Malaysia menjadi negara Kristian".

Beliau mendakwa, majlis itu berlangsung selepas pilihan raya negeri Sarawak.


"Saya nak menyebut, dan saya sebut ini untuk mengajak suara ummah menjadi satu, berdepan strategi yang dirancang oleh musuh Allah khasnya di Malaysia ini.

"Selepas pilihan raya di Sarawak baru-baru ini, untuk meraikan kemenangan, parti DAP contohnya, di Sarawak, telah ada satu perhimpunan yang diadakan di satu tempat sebagai majlis kesyukuran.

"Dan dalam majlis kesyukuran itu antara perkara yang disebut dan didoakan adalah doa supaya Malaysia menjadi negara Kristian. Kerana kemenangan yang besar sudah ada doa supaya Malaysia jadi negara Kristian," katanya.
Berita penuh: http://www.malaysiakini.com/news/211230

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.