Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HARAM Jadi Ahli dan Sokong PERKASA..!!!!

>> Monday, October 22, 2012

"Kita terpaksa mengundi antara BN dan Pakatan Rakyat dan kita tiada pilihan dalam menentukan kuasa politik pada PRU akan datang, hanya BN sahaja yang dilihat berkemampuan.
"Justeru saya akan pastikan dan menyeru anggota Perkasa di peringkat akar umbi supaya memberi sokongan kepada calon BN termasuk calon MCA," katanya kepada pemberita selepas perasmian persidangan khas tahunan Perkasa Selangor oleh Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Noh Omar di sini hari ini. - Bernama

Tu dia.... baru jer semalam gua tanya katak haramjadah nih pergi kemana... ingatkan dah mampus kena lenyek ngan lori, rupa-rupanya hidup lagi malaun haramjadah nih... kah... kah... kah....!!!!

Siapa yang PERKOSA siapa sekarang nih... muakakakaka...

Setiausaha Agung Perkasa telah di PERKOSA oleh Presiden Perkasa.... hahahaha...!!!! Perkasa sebuah badan NGO yang tiada pendirian...!!!!

Sesiapa yang menyokong PERKASA dan Ibrahim Ali... sama seperti mereka menentang Islam...!!!! Muakakakakaaaa.... HARAM sokong NGO MUNAFIK seperti PERKASA.... inilah rupa sebenar Anjing2 yang kononnya Pembela Melayu dan Islam.. hahahahaha....!!!!!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.