Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Newspaper Cup: Harimau Muda mara separuh akhir

17 Oktober 2012
Harimau Muda
Pasukan Harimau Muda
 
SKUAD Harimau Muda (bawah 21 tahun) menempah tempat ke separuh akhir Kejohanan Bola Sepak Jemputan VFF Newspaper Cup setelah mencatat kemenangan 4-2 ke atas Sydney FC di Stadium Pleiku, Vietnam hari ini.

Syahrul Azwari beraksi cemerlang apabila menyumbangkan dua gol pasukan Harimau Muda pada minit keenam dan ke-18.

Pada babak kedua, pasukan Sydney FC bangkit memperkemaskan jentera serangan untuk merapatkan kedudukan namun usaha mereka mudah dipatahkan skuad bimbingan Ong Kim Swee.

Sebaliknya, Hazwan Bakri menambah duka pasukan dari Australia itu apabila menyumbat masuk gol ketiga Harimau Muda pada minit ke-76.

Namun, kelekaan barisan pertahanan Harimau Muda membawa padah apabila Christopher Naumoff dan Peter Triantis, masing-masing menjaringkan dua gol pasukan Sydney FC pada minit ke-78 dan ke-80.

Tersentak dengan dua jaringan tersebut, skuad Harimau Muda pantas bangkit melebarkan kedudukan menerusi jaringan pemain tengah, Irfan Fazail pada minit ke-84.

Harimau Muda yang menjuarai Kumpulan B akan bertemu juara Kumpulan A iaitu sama ada Vietnam atau Thailand pada separuh akhir yang dijadual berlangsung pada Jumaat ini. - Bernama

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.