Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Takut Doa Orang Kristian... Bodoh Punya Ularmak...!!!!!

>> Wednesday, October 17, 2012

Draft entry ini dah tertangguh sejak minggu lepas lagi, tapi takpalah... gua release kan jugak pasal nak bagitau kat malaun2 bangang umno yang dah takda modal selain dok mainkan isu kononnya Cina, Kristian nak ambil alih dan perintah Malaysia.

Di jajanya ke sana kemari di kedai kopi mahupun di port2 tempat melepak... bangang punya ahli cawangan/bahagian umno yang seronok memperbodohkan melayu2 yang malas berfikir. Apatah lagi dengan pemimpin2/ahli2 politik umnoporno... lagi la triple diorang punya tah
ap BANGANG..., weiiii..... Jom layan.....
Populasi penganut Kristian di Malaysia lebih kurang 10% jer..., Jika nak jadikan Malaysia sebuah Negara Kristian seperti yang di doakan oleh orang2 Kristian seperti dakwaan si lidah panjang sebelum ini., betul2 bikin gua ketawa sambil berguling-gulingan macam dalam pilem hindustan beb...!!!!

Lu orang ingat senang ke... suka2 jer boleh ubah Perlembagaan Negara untuk jadikan Malaysia sebuah Negara Kristian...??? Jadi janganlah percaya buta dengan dakyah BTN, umno dan sekutunya untuk menakut-nakutkan bangsa Melayu.

Kepada mangkuk2 hayun melayu yang spesies bangang, tolol, bahalol daripada bangsa umno laknatullah... cubalah lu orang berhentikan minda dan kepala otak lu orang daripada seks dan perkara2 lucah untuk 3 minit sahaja.

Waraskan minda dan fikiran untuk berfikir... jangan jadi malas macam Shahrizat Jalil yang serba tak tau tuuuu... muakakakakaaaa....!!!! Cuba fikirkan...;

1) Kerusi Parlimen ada berapa jumlahnya...????
2) Sekurang-kurangnya berapa kerusi Ahli Parlimen yang kena bersetuju..????
3) Berapa banyakkah kerusi Parlimen yang akan ditandingi oleh DAP...????
4) Dalam parti DAP ada berapa ramai ahli yang beragama Kristian...????
5) Dalam DAP ada berapa ramai Ahli Parlimennya yang beragama Kristian...????
6) Sembilan Sultan dan Raja Melayu tu... DAP nak campak kemana...????
7) Bla.. bla.. bla.. soalan2 yang puak2 umno laknatullah boleh cari sendiri laaaa... pasal soalan asas gua dah berikan... ooppsss... jangan malas berfikir tau...!!!!

Ok... kalau dah selesai berfikir dan dapat jawapannya... bagus laaahhhh...., cuma gua nak tanya satu jer.....!!!!!

Yang lu orang puak2 umno laknatullah wal haramjadah nih percaya sangat dengan cakap pemimpin lu orang dan dakyah blogger2 syaitan umno apasal.... pastu percaya jugak dengan si lidah panjang daripada PAS tu buat apa...???? Yang lu orang percaya dengan si Munafik nih buat apa....???? 

Pasal tu bila orang kata lu orang nih "BODOH macam UMNO"... tau pulak lu orang marah. Hakikat sebenarnya lu orang yang berbangsa UMNO nih sememangnya.. BODOH-BODOH-BODOH... belaka... Triple Fourple kali BODOH wa cakap luuuu...!!!!

Aaadusssss.... kenapalah Allah SWT jadikan lu orang puak2 umno sebagai makhluk bernama Manusia... alangkah baiknya lu orang semua menjadi haiwan bernama LEMBU sahaja... oopppsss... memang sudah serupa LEMBU pun..., sebab terlalu mudah dicucuk hidung diheret ke sana kemari... bila lapar makan... bila bersyahwat henjut jer.. kat mana pun boleh... bila mengantuk tidoq dalam kondominium... muakakakakakaaaa....!!!!

Kalau nak jawapan/statistik jumlah penganut Kristian di Malaysia nih... lu orang pi tanya Mufta Perak, Hasan Jati Lucius dan nama2 di atas..., lepas tu lu orang tolong sampaikan pesanan haramjadah gua kat nama2 yang gua sebutkan tadi..., pesanannya...
"Daripada dok melalak pasal kristian, agama dan akidah... adalah lebih baik golongan hebat kaki auta dan penjual agama nih... pergi berdakwah dan tingkatkan lagi bilangan penganut Islam di Malaysia. Jabatan Agama Islam setiap negeri pun jangan sibuk nak berpolitik dan nak tauliah itu ini... selainnya sendiri mau ingat laaaaa.... jangan makan wang haram (gaji bulanan) dan jadi penjual agama"
Bangang punya Kakitangan Kerajaan yang berada dalam bidang Agama nih..., tak takut pada Allah tapi takut pada Pemerintah...!!!!

Nota: Gua lebih respeks and salute Pendakwah Kristian kerana tekun menjalankan usaha dakwah mereka daripada para ahli agamawan, jabatan agama Islam, para ustaz/ustazah serta yang mengaku sebagai pendakwah Islam tetapi gagal menjalankan dakwah mereka... yang diorang tau melalak sana sini, cari kesilapan orang dan skodeng orang buat projek... kah.. kah... kah... pemalassss...!!!!

Cuba tanya Harusanasini, Hasan Lucius Akidah, Ibrahim Al-Kataki, Perkasa, Nasha Matisa dan yang sewaktu dengannya.... "Dah berapa ramai bangsa asing yang diorang dah Islamkan"... jangan pandai melalak jer....!!!!

IMR.. la konon... jangan cakap pakai kepala but** anjing umno laaaa....!!!!  
 
ISA

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.