Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Tuesday, October 23, 2012

LAJIM: LULUS KONTRAK ALAM FLORA KERANA 'BOS BESAR'

 
 

“Saya kena ikut arahan dari bos besar,” katanya yang turut mengaku bebas rasuah sewaktu beliau bersama BN.

Syarikat itu didakwa menjalankan tugas pembersihan sampah yang tidak sempurna di negeri Selangor bagi mensabotaj pentadbiran Pakatan di negeri itu.

Berikutan itu, kerajaan Selangor pada Oktober tahun lalu memutuskan untuk tidak menyertai penswastaan kutipan sisa pepejal dan pembersihan awam menerusi Alam Flora.

“Saya tak rasuah. Tiga bulan saya keluar Umno belum ada fail kena cari untuk saya.

“Kalau ada pun itu akan dibuat2 pemimpin Umno untuk memalukan saya sahaja," katanya yang mengisytiharkan dirinya mesra Pakatan Rakyat baru2 ini.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.