Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


Friday, November 16, 2012

Kamera AES kesayangan UMNO kena selimut...


Gambar di atas ialah gambar sebuah kamera AES di Jalan Persekutuan Tapah-Kampar berhampiran Temoh, Perak yang telah di selimut.

Manakala di bawah pula ialah sebuah lagi Kamera AES yang digunakan oleh Kerajaan UMNO/BN untuk merompak rakyat yang berkenderaan, juga telah di selimut.

Kamera terletak di jalan Teluk Intan - Bidor, juga di Perak.


Ianya membuktikan perancangan UMNO/BN untuk menghirup darah rakyat dengan menganiaya rakyat yang memandu kenderaan sememangnya tidak boleh diterima.

Meskipun ada Pemimpin-pemimpin UMNO/BN juga menolak perlaksanaan pemasangan kamera ini, perlu kita ketahui bahawa ianya adalah sekadar retorik semata-mata.

Ini perlu diperlihatkan kepada rakyat kononnya mereka juga bersama rakyat dalam hal ini kerana PRU13 yang bakal tiba.

Jika mereka benar-benar menolak perlaksanaan kamera AES ini, mereka sepatutnya menolaknya ketika di awal perancangan lagi dan adalah mustahil jika mereka mengatakan bahawa mereka tidak mengetahuinya.

Berbalik kepada tindakan menyelimut Kamera AES ini, ini lebih baik dari tindakan menyembur cat sebenarnya... rehatkan ia sehingga perlaksanaan dikaji sepenuhnya...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.