Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Laknat 1434 Hijrah Buat Bangsa Umno...!!!!

>> Wednesday, November 14, 2012


Malaun ni pernah berkata kononnya Arab Jahiliyah zaman Nabi nafsu diorang kuat. Tapi malaun tua nih tak terfikir ke atau pun dia ni sememangnya terlebih bangang iaitu pada zaman dia jadi PM dulu pun... berapa banyak dan ramai anak2 terbuang (anak luar nikah).

Dia sendiri sebagai PM masa tu pun tak dapat nak selesaikan masalah rakyat jahiliyah Malaysia yang sering menculik dan merogol wanita samada dalam rela atau paksaan, di bawah pentadbiran kerajaannya lebih ramai yang kuat nafsu secara rela sehingga banyak kes buang anak.

Di bawah pentadbiran kerajaan barian nasional jugalah zaman Pak Lah dan Najib Razak, nafsu jahiliyah rakyat Malaysia berjaya menubuhkan Pusat Anak Luar Nikah di Melaka... hahahaha...

Tetapi... puak2 bangsa umno masih tetap benggong dan bangang kerana buta untuk membezakan kecelakaan mulut longkang Mahadeath dan sekutunya dalam barisan nasional dan khususnya umno laknatullah yang menjadi sifu mengajar Presiden Pelakon Filem Lucah menghina Islam.

Dan itulah rupa sebenar umno dan mamak mahadeath bersama pemimpin2 umno yang ada sekarang ini... melalak pertahankan Islam, tapi hampeh haramjadah punya makhluk... menipu pembohong dan hipokrit dalam Agama adalah permainan mulut2 longkang diorang semua.

Termasuklah ahli2 Agama yang takut pada pemerintah yang ada dalam Jabatan Agama Islam, Majlis Fatwa dan ntah apa2 lagi nama agensi masing2... semuanya spesies celaka besar yang bertuhankan Rosmah Mansor.... RM... RM... RM... belaka...!!!!

Terlaknatlah makhluk2 ini sepanjang tahun 1434 Hijrah ini....!!!!

(ini entry paling menyampah gua kepada melayu dan mamak umno yahudi syaitan lakhnatullah... semoga hancur dan berkubur dalam Muzium Negara buat selamanya... ABU... ABU... ABU... Asalkan Bukan Umno...)
 
ISA

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.