Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Monday, November 19, 2012

PTPTN: Pelajar TIDAK PERLU BAYAR sehingga semua penyelewengan dibongkar

Pinjaman Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) mungkin tidak dapat diperolehi semula dalam masa singkat.
Kerajaan Rakyat menasihatkan kepada semua pelajar yang telah mendapat faedah daripada PTPTN agar JANGAN BAYAR pinjaman tersebut sehingga kecelaruan yang dihadapi olih pengurusan PTPTN diselesaikan.

Dari apa yang difahami, terdapat penyelewengan dalam pengurusan dan pemberian tender kepada syarikat pengurusan data dalam program PTPTN tersebut.

Pada ketika kerajaan sewajarnya menyediakan pendidikan percuma kepada seluruh rakyat, terdapat ruang penyelewengan dan salahguna kuasa dipihak pengurusan kerajaan.

Lantaran amalan rasuah, cuai, salahguna kuasa dan penyelewengan yang amat berleluasa dan ketara baik dikalangan pemimpin politik juga pegawai kerajaan, maka adalah amat wajar pelajar menangguhkan pembayaran PTPTN sehingga semua penyelewengan ini dibongkar.

Bagi tujuan membongkar semua penyelewengan ini, Kerajaan Rakyat menyeru rakyat terlebih dahulu perlu menumbangkan kerajaan Umno BN yang menjadi tonggak kepada kesemua salahguna kuasa, persundalan, rasuah, penindasan dan penyelewengan dana negara.

 
Kerajaan Rakyat


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.