Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ALAMAK MUDA MEROSAKKAN UMNO

KO ELOK CUCI JAMBAN JE LA !

Thursday, January 10

TERHOT: Memang ROSAK budak Ameno neh...

Bangang yang semakin menjadi-jadi..

Ustaz ni dapat gelaran 'ulama muda' ekoran dari gelaran yang depa sendiri gelarkan... Tak pa la, kira ulama pun, ulama laaa... Tapi kali ini ‘ulama’ ini membuat tweet yang jenis bikin PANAS lagi...
“Org tanya antara AJL&Amanat Hj Hadi,mana lebih bahaya.saya jawab Amanat Hj Hadi.AJL ada unsur ROSAK AKHLAK,AMANAT ada unsur ROSAK AQIKAH”
Adoyaiii.... Fatwa jenis bawah pokok tapang dah keluar dahh... Sebab tu la kalau ada unsur-unsur rosak akhlak anak-anak muda Umno, jangan persalahkan sesapa sebab ulamaknya juga dah ROSAK...!!
Rosak Akidah tu bermula dari rosak akhlaklah... AJL bukan lagi ada unsur rosak akhlak tapi memang untuk akhlak yang dah memang rosak. Contohnya Islam tidak menetapkan fesyen pakaian, tetapi menentukan etika berpakaian iaitu orang islam wajib menutup aurat. AJL pulak semuanya nampak aurat dengan terkinja-kinja atas pentas..... Manakala amanat hj Hadi tu hanyalah amaran dan peringatan tentang batas-batas kufur.
Tak pa la, biaq pi la dengan kerenah ulamak Umno neh... aku cuma tertarik dengan kata-kata TG hj Hadi kat bawah neh...
“Saya akan mati, mufti-mufti juga akan mati, Perdana Menteri mati, saya mati…kita mengadap Tuhan. Tuhan yang akan menentukan betul atau pun salah. Jika tidak atas dunia ini..akhiratlah. Kita bertemu dengan Tuhan jika atas dunia tak mahu bertemu.”
Dan kat bawah ni pulak adalah tweet dari Dr Asri yang boleh dibuat sebagai kesimpulan...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.