Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ciss ! makan kenduri balik naik heli ?


Sunday, January 13, 2013

Najib Razak ke yang bodoh atau Zahid Hamidi yang bahlol..

Hari Jumaat 11 Jan 2013, tengahari,, aku menjadi buruan oleh beberapa orang yang mengenali aku,,,,namun aku sendiri sibuk hingga ke petang baru dapat tahu cerita sebenar kenapa aku di cari,


Tetapi oleh kerana ada isu yang lebih panas, isu kereta Jpj kena bakar, isu HKR #kl112, maka isu tengahari Jumaat tu aku kemukakan...

Wahai Dato Seri Najib, kalau betul niat ikhlas nak membantu bekas tentera yang tak berpencen silakanlah,,, tetapi jangan kerana RM1000 tu, bagi menyusahkan rakyat...



Kawan-kawan aku yang mai maklum kat aku semuanya tinggal di daerah Seri Manjung, Ok hangpa tolong perati tarikh surat,, 07 Jan 2013, tarikh pos cop kat envelope 8 Jan 2013,,, 

Tarikh dikehendaki ke Dewan Umno Bagan Dato 11 Jan 2013 jam 8.30 pagi..

Tahukah anda bila surat diterima,,, tengahari jumaat baru posmen hantar pi ke rumah penerima,,, mana mereka tak bising dan hangat.... 

Cuma kawan-kawan aku pertikaikan,, kenapa sewaktu mereka isi borang dulu, siap minta no akaun bank dan salinan photstat buku bank sekali,, jadi kenapa tak bank in kan sahaja wang bantuan tu,, pasai apa duk sibuk suruh pergi mengadap sembah ke dewan umno untuk nak dapat kan seribu tu... 

Woii, Manjung ke Bagan Dato tu jauh weii, mau sejam lebih perjalanan dengan kereta,,, lainlah Zahid Hamidi,, nak makan kenduri rumah orang kuat Umno di Batu 10 Lekir pun mai pakai helikopter TLDM,,, macam hak bapa dia yang punya...

Kalaulah nak suruh juga pergi,, guna otaklah,,, standard Pos Malaysia kalau guna stem 60 sen berapa hari baru sampai,,, gunalah telefon,, aku sendiri tanya pada kawan aku tu,, kat borang permohonan tu, ada isi no telefon ke tak,, dia kata ada.... 

Jadi apa yang boleh aku nak kata,,, melainkan bahlol la...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.