Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PENGKHIANAT NEGARA ?

DIA BUKAN LICIK, DIA BUKAN PENGKHIANAT NEGARA, DIA MEMANG BANGSA UNTUK MEMANGSAKAN MANGSA JENIS MAKHLUK MELAYU SEBAB MELAYU MASIH BODOH, JIKA DIA PENGKHIANAT MENGAPA TIDAK DIDAKWA ? Pak Karamu

 

Pengkhianat terlicik negara Malaysia

Assalamualaikum wm muslimin/muslimat yang dihormati sekelian
Dunia tahu dan mengagumi betapa konon hebatnya sang penipu dan pembohong kaki kelentong anak Kutty dari Kerala, iaitu mantan Menteri Perdana Malaysia selama lebih dua dekad.
 
Kehebatan dan kelicikkannya memperdaya umum terutama segelintir umat Melayu dengan 'kepetahan' dan 'temberang'nya secara profesional amat mempersona bagi yang tidak mahu selidik dan fikir. 
 
Amat merugikan kaum Melayu yang malas menganalisis biji butir mamak ini sebaliknyai percaya bulat-bulat apa saja yang keluar daripada mulut licik, jahat dan busuk mamak pemfitnah tersohor abad ini!
 
Mereka lupa akan segala penyelewengan, kelentongan dan penyalahgunaan kuasa oleh pengkhianat ini yang lebih lama dari semua mantan menteri perdana yang lain. Selama itu dia menjadi 'diktator' terakus dan zalim di negara Malaysia tercinta ini, tanpa disedari rakyat terutama orang-orang Melayu!
 
Mamak pengkhianat ini disanjung, dipuja dan diarak jemput serata pelusuk kampung dan kota untuk diperdengarkan 'pembohongan' profesionalnya tanpa menyedari mereka dilembukan. Tidak cukup diperbodohkan,dicerca secara halus akan bangsa Melayu dengan slogan basi yang popular 'Melayu mudah lupa'! Lupa betul kerana selama pemerintahan diktator tua ini dia telah mengkayakan sanak saudara,kroni dan diri sendiri hingga termasuk senarai orang-orang terkaya di Malaysia malah dunia.
 
Melayu memang mudah lupa kerana mamak inilah menyebabkan berbilion wang negara tiris dan punah daripada skandal Perwaja, PKFZ, Petronas, pengkhianatan royalti minyak Kelantan juga Terengganu dan banyak lagi penyelewengan di'lupai' Melayu tapi bukan semua Melayu mudah lupa. Masih ada yang ingat sampai mati !
 

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.