Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Wajah Sebenar umno Lakhnatullah....!!!!

>> Sunday, March 17, 2013

Sabtu seminggu dua yang lepas, pada pagi 9hb March... terima sms dari uncleseekers jemput ke permukiman bloggers dan FB's di Janda Tak Baik..., gua balas balik tak dapat hadir kerana pada hari itu gua berada dalam sebuah Parlimen di Kelantan (sori... tak boleh dedahkan kat sini atas keselamatan politik pemberi sumbangan).

Walau apapun majlis diorang berjalan lancar dan terima kasih banyak2 pada Habib Lah kerana sudi sms jemputan pada blogger jahat macam gua.... ingat jugak lu kat gua... hahahaha...!!!!


Nak bercerita pasal umno laknatullah sebuah Parlimen di Kelantan... jeng.. jeng... jeng.... hahaha... sebelum tu biar gua jelaskan kenapa gua selalu gelarkan umno sebagai 
umno laknatullah... sebab perangai diorang memang laknat dan terlaknat pun... hahaha.. dan macam cilanat....

Kenapa gua selalu gelarkan
muka bangsa umno laknatullah nih jenis tampal kulit babi 14 inci... sebabnya spesies bangsa umno laknatullah nih jenis muka tak tau malu beb... selagi boleh sapu, boleh kikis... puak2 nih akan pelekoh habis-habisan beb...

Walau bagaimanapun tak semua melayu umno laknatullah nih yang berperangai sebegitu, yang ada sikit2 asas agama dan adab kemelayuan... diorang tau batasan adab perangai diorang..., seperti puak2 umno laknatullah  di sebuah Parlimen di Kedah. Ini kenyataan yang gua lihat dan dengar depan mata gua sendiri beb...


Atas sebab2 politik umno parlimen tersebut (Kelantan) telah membuat permohonan minta sumbangan untuk menghantar puak2 laknatullah diorang menunaikan umrah. Jadi member kamceng gua yang bekerja dengan seorang Datuk ajak gua teman dan uruskan urusan dia dengan puak2 umno laknatullah parlimen Kelantan tu....


Sumbangan umrah tersebut merangkum.....;

1) Tiket kapalterbang pergi-balik (Saudi Airlines)
2) Penginapan hotel sepanjang berada di sana (Mekah dan Madinah)
3) Makan minum sehari 5 kali selama berada di sana.


Apa yang perlu jemaah sediakan adalah Passport dan Injection apa ke nama ntah... lupa plak gua dan pengangkutan diorang dari Kelantan ke KLIA.

Tetapi jemaah puak2 umno laknatullah spesies muka tampal dengan kulit babi 14 inci nih punya demand... perghhhh.... orang miskin yang toreh getah di Grik, Lenggong , Selama, Perak pun mampu adakan passport dan injections beb... kerana tahu bersyukur dengan sumbangan yang diorang dapat dan patuh dengan syarat2 umrah tersebut.


Sebaliknya pulak dengan puak2 umno laknat tu.... Passport dan Injections pun diorang mintak di sponsor... satu hal beb... Datuk setuju. Lepas tu... mintak sponsor lagi transport dari Kelantan ke KLIA... member gua nak carikan bas (sewa) tapi diorang punya demand nak naik kapalterbang ke KLIA. Pada hari di KLIA... (rabu lepas) waktu taklimat oleh Agen Umrah yang dilantik di Masjid KLIA dan selepas ucapan oleh Datuk... diorang semua diberi jamuan makan dan minum, siap ada bekalan lagi (tapau)...


Sementara menunggu flight diorang pukul 1.00pm... ketua diorang datang berjumpa dengan member gua... bisik2 bla.. bla.. bla.... kemudian member gua bagitau kat gua.... fuhhh.... rupanya sementara menunggu flight diorang dah kebuluran macam orang Somalia. Perut umno lakhnatullah Kelantan nih... bela hantu raya ke apa..???? Nak mentekedaghahhh.... jer kerja diorang....!!!!


Minta sponsor lunch pulak dah... walllaweeiiii.... masa tu mulut gua dah ringan nak maki hamun jer.... ketua diorang tuuuu, tapi disabarkan oleh member gua... pasal nak jaga reputasi Datuk kononnya..., di layannya jugak.., kesian gua tengok member gua tuuu... bergegas sana sini buat arrangement dengan budak2 dia suruh tapau makanan..., memilih pulak tuuu....!!!! Gua menjauhkan diri daripada puak2 laknat tu... sebab tak nak diorang sangkakan gua dari team Datuk... banyak pulak songeh diorang nanti tanya gua itu ini... sembang2 kosong boleh... lebih2 bolayan aarrrr....!!!!


Selepas muka2 umno laknatullah semua tu check-in... member gua tadah tangan ucapkan
"Syukur... Alhamdulillah" sebab BALA dah selesai buat masa itu jelah...., kemudian member gua pesan mintak tolong lagi untuk standby temankan dia uruskan pada hari muka2 tampal kulit babi 14inci tu balik pulak....

Dan gua ingatkan member gua, apa yang gua dah cadangkan pada dia... :plan kita bro... jangan lupa..." pada hari puak2 tu sampai Malaysia nanti lu ambik cuti emergency atau medical beb...., sebabnya nak pedajal puak2 tu.. bila sampai jer KLIA nanti... diorang mana ada transport nak balik ke Kelantan... hahahahaha....


Pandai2 diorang laaaaa.... nak hidup beb.. time tu lu dah cuti dan pastikan cellphone/contact nbr lu kasi off laaaaa... pi mampuih laaa... kat puak2 umno laknatullah muka tampal kulit babi 14 inci tu.... dah bagi betis nak peha... dah dapat peha nak V pulak... yang betina ok jer... yang jantan melebih-lebih pulak... haramjadah punya bangsa umno laknatullah tuuu....!!!!

Gambar hiasan

Kalau dah bercerita tentang perangai haramjadah (buruk) umno laknatullah nih... kena juga ceritakan perangai puak2 yang baik jugak kannnn.... barulah adil dan saksama... hehehehe...


2 minggu sebelum umno laknatullah Kelantan, gua ke Kedah...., pakcik makcik umno sini best beb... patuh pada syarat dan semuanya berjalan lancar. Siap buat kenduri dan meraikan kedatangan kami di masjid pada hari kursus umrah dijalankan, diorang pulak pakat2 buat kutipan dan sumbangan dari bakal calon YB-BN Parlimen diorang untuk perbelanjaan pada hari tersebut.


Bila ditanya... nanti nak ke KLIA macamana, diorang kata
"hangpa toksah risau... duit kutipan kami cukup untuk sewa bas pi balik dan sebuah lori untuk bag beranak nanti..."... di sambut gelak tawa beramai... hahahaha... meriah sungguh jemaah Kedah jika nak dibandingkan dengan jemaah Kelantan yang hampeh tuuuu....!!!!

Namun sesuatu yang menjengkelkan di kedua2 tempat tersebut semasa bakal calon YB diorang (maaf.. tak dapat jugak gua sebutkan nama di sini... atas kepentingan pemberi sumbangan), dia kata apa tau
"Tuan2 dan Puan2 yang terpilih ni... saya mohon apabila dihadapan Kaabah nanti... doakan supaya dalam PRU-13 nanti kita... umno atau barisan nasional menanggggg... bla... bla... bla..."...

Nak termuntah gua mendengarnya... tapi terpaksa tahan jugak laaaaaa..., angkat kaki pi melepak dengan sorang pakcik kat beranda masjid belajaq2 balut rokok daun lagi beshhhh....!!!! Hurmmmm.... takat itulah cerita pasal umno lakhnatullah yang ada dua perangai/sifat beb...


Kesimpulannya...,
Perangai seperti umno lakhnatullah Kelantan adalah majoriti dalam Parti Ketuanan Melayu tuuuuu.... muakakakakaaaa.... !!!!

1 orang berkata:

Anonymous said...

PARLIMEN KETEREH EKK??

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.