Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
“Jika benar Umno membela nasib Melayu dan orang Islam mengapa semasa persempadanan pilihan raya semula beberapa buah negeri seperti di Kelantan, Kedah, Perlis, Terengganu yang ramai Melayu tidak ditambah kerusi Parlimen dan sekarang Umno masih tidak beri jawapan tentang perkara itu,”.

14 April 2013

Calon Expired Date lawan Nizar di Changkat Jering.

Posted by mantaro on Sunday, April 14, 2013 0 comments


                                                                             Rosli Husin ,Calon" Expired Date"

Datuk Rosli Husin ,Ketua UMNO Bahagian  Bukit Gantang,dahulu  wakil rakyat Trong.Sekarang dianggap calon "expired date" dan dihantar untuk bertanding dengan DS Nizar di Dun Changkat Jering.Menurut sumber boleh dipercayaai ,semuanya mahu membunuh  karier politik Datuk Rosli Husin.Bagi mereka Rosli Husin sudah dua penggal jadi ADUN,kalau kalah pun tak mengapa!

Menurut  sumber maklumat itu lagi,Dr Zambri(MARDI)  calon UMNO untuk Dun Trong dan Hj Rosli Mat Isa,bertanding di Parlimen Bukit Gantang. Dilaporkan orang-orang Datuk Ismail Sapian sudah berbelah bahagi. Mereka didakwa kecewa kerana Ismail Sapian tidak dipilih sebagai calon. Dilaporkan rombongan akan dihantar untuk menghadap DS Najib,mohon perkenan supaya Datuk Ismail Sapian 

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.