Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Kasi hancur semua lagi bagus

Hancur Agama, Bangsa, Negara...!!!!

>> Sunday, April 14, 2013

Pesan orang2 tua.., Bersembang dengan mereka setakat luar pagar rumah. Jangan di bawa masuk ke dalam rumah. Kelak seluar dalam pun habis diambil spesies nih...

Hancur rumah tangga..., Hancur Bangsa..., Hancur Agama..., Hancur Negara...!!!!

Ingat pesan orang2 tua dahulu kala..!!!! Setakat luar pagar rumah sahaja...!!!! Jangan bawa masuk ke dalam rumah walau baik macam mana sekali pun...!!!!

Fahamkan maksud auta keling.., Fahamkan maksud kasta paria...!!!!
 
(Tak puas2 berkuasa selama 23 tahun...., masih gila nak berkuasa..., Jika Najib Razak calonkan Mamak Kerala Cilakessss.... nih... kompom gua pangkah PR...)
 
So... gua nak pinjam kata2 Mamak nih kejap... untuk beri pemahaman kepada pencacai2 umno laknatullah, kerana apabila orang lain cakap... diorang tak nak percaya, apabila keluaq dari mulut longkang bekas pemimpin mamak cilakessssss... diorang nih... masing2 patuh jer...  macam lembu di cucuk hidung..., pasal tu digelarkan puak2 umno laknatullah nih macam lembu... hahaha...
 
Nih...Mamak Mahadeath bercakap bagi pihak gua...;
“Saya cuma amalkan kebebasan bersuara, saya ada hak. Dia tiada hak untuk halang saya daripada bercakap,” katanya....
 
(harap puak2 pencacai lembu umno laknatullah sekalian faham eeekkkk... maksud kebebasan bersuara).

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.