Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Mampus Ko....!!!! Alhamdulillah....!!!!

>> Wednesday, April 17, 2013

Pagi tadi online jer... berita pertama gua baca "Hasan Lucius Jati Anak Pak Ali" telah dikatakan mampus mati tercekik cokodok dalam kereta yang dipandunya menuju ke Kem Sabha di Ulu Langat. Tu la pasal JPJ dah buat undeng2 jangan makan sambil memandu... kan dah terbuntang mampus mati katak jer....
Desas desus saksi kejadian... sebelum menghembuskan oksigen terakhir, Hasan Lucius sempat mengucapkan rasa kempunannya kerana tak dapat menjadi calon PRU-13 di Selangor. - sumber berita di sini.

Hahahaha....   pi mampus la kat haramjadah sekoq nih....!!!!


Juara Munafik 1Malaysia

Gua pulak malam tadi bermimpi Hasan Lucius dengan Brahim Katak.... dok termenung tepi sungai Gombak belakang PWTC, merenung nasib menjadi katak puru.... wakakakakaaaaa.... tak laku beb....!!!!

Punyalah melalak melilau sana sini... IMR... IMR... IMR.... lastly tersadai tepi longkang... muakakakakaaa....!!!!

Malas gua nak komen banyak pasal makhluk rakus gelojoh nafsu babi nih.... tengok muka pun dah naik menyampah dengan spesies muka tampal kulit babi 14 inci....!!!! Setakat berkopiah hafal hadis dengan ayat Quran melalak sana sini kelentong orang ramai baik tak payah beb...

Walau macamana pun.... gua nak sampaikan jugak pesanan pada Hasan Lucius nih, dalam mimpi gua semalam.... The Great... Great... Great... Iblis cakap kat gua... tolong sampaikan Salam Tahniah kat Hasan Lucius sebab Iblis amat berbangga dengan hasil kerja Hasan Lucius serta tabik spring... oink... oink... oink... kat Hasan Lucius kerana banyak memudahkan kerja2 jahatnya selama ini..

Spesies yang tak tau malu dan takda maruah adalah spesies yang paling hina di mukabumi nih...!!!!

Secara peribadi gua pun nak minta Hasan Lucius sampaikan salam gua kepada cucu dia.... hahahaha... sama2 tau sudah laaaaa....!!!!

Adiossssss.....!!!!

Innalillah... + Alhamdulillah... atas pemergian Hasan Lucius dan Takziah kepada keluarganya sebab dah takda gelaran YB lagiiiii.... muakakakakaaaaa....!!!!

Jenazah Politiknya dikebumikan di sini...;

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.