Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Najib Razak Benci Pelacur Politik...!!!!

>> Monday, April 15, 2013

Dalam inbox gua pagi ini ada pertanyaan seperti berikut;
Assalamualaikum saya peminat fanatik blog tuan. Tak pernah ketinggalan setiap hari sejak 2 tahun lepas. Nak tanya sikit nape tuan tak ada hentam papagomo. hassan jati dan zul takut hindu tu. tq - Rosidilay

Jawapan gua;

Kenapa gua tak hentam nama2 yang lu sebutkan.... hummm...;

1) Papagomo... gua tak hentam sebab takda maknanya nak hentam malaun kaki fitnah tuuu... sebabnya identiti sebenarnya masih dalam keraguan dari segi undang2. Ikut logik akal berdasarkan gambar dan saksi sedia ada itulah orangnya muka bekas banduan yang terpapar dalam utusan seks malaya... tapi dah dia tak mengaku itu dirinya, biarlah mahkamah putuskan siapakah papagomo aka manusia paling haprak yang sejahatnya hidup sekandang dengan babi2 di hutan.

Lagipun apa faedahnya nak hentam binatang yang bernama papagomo tuuuu.... 1Malaysia dah benci dengan perangai fitnah dan jahat mulutnya itu. Hanya menteri2 dan anjing2 umno laknatullah jer... yang sembunyikan identiti sebenar dia.

Tunggu selepas PRU.. dan jika PR menang baru dia tau apa ertinya RM100 juta muakakakakaaaa.!!!! Siapa Papagomo masih misteri... iaitu misteri yang di cipta... apatah lagi dengan mainannya di permatang pauh untuk mengelabui mata pengadilan negara... sepandai2 squarell jumping jumping... tergolek doggie jugak suatu hari nanti.. kerana kebenaran selalunya mengatasi kebatilan...!!!!

Walaupun gua tak hentam syaitan yang bernama papagomo tuuuu.... tetapi gua sindir2 jugak dalam beberapa posting yang lepas... hahahaha...!!!! Sindir2 syaitan takda apa2 kaaannnn... lagipun syaitan mana boleh saman orang beb... lainlah kalau gua sindir atau hentam makhluk yang bernama Wan Azri Wan apa ntah... Wan Two tree kot... gitu2 lah bunyi namanya... kompom gua pulak kena saman RM100 juta... kah.... kah.... kah...

2) Hassan Jati Lucius Anak Setan dan Zul Takut Hindu... ini dua ekoq kupang tembaga yang dah tak relevan lagi dalam politik Malaysia... makhluk dua ekoq ni termasuklah Ibrahim Katak Ali dan beberapa ekoq katak lagi biarlah binatang2 nih menyalak selagi mahunya.... sebab yang suka dengan salakan diorang semuanya lembu2 umno laknatullah.

Muka2 haramjadah itu semua adalah pelacur2 politik yang bertuhankan Ringit Malaysia... aka... barua atau anjing umno laknatullah, makhluk yang takda maruah seperti diorang tuuuu... hanya menjadi puppets/badut umno laknatullah... dipergunakan apabila diperlukan..., bila tak diperlukan lagi tempat diorang dalam gobok barang lusuh jelah.... hahahaha....

Sebagai bukti... lihatlah senarai2 calon bn yang akan diumumkan hari ini... ada tak nama2 pelacur politik semua tuuuu..., gua berani bagi jawapan... kompom tadak punya laaaaa....!!!!

Jadi kesimpulannya.... malas gua nak hentam lebih2... muka2 pelacur politik tuuuu... itu semua makhluk munafikun, lagipun takda faedahnya kepada gua dan rakyat 1Malaysia.... takat sentuh sikit2 bagi mencelikkan minda cukuplah... lagipun apa yang keluar daripada mulut longkang pelacur2 politik yang dikenali tuuuu.... rakyat 1Malaysia dah boleh menilaikannya.

Pelacur2 politik seperti Hasan Lucius, Zul Takut Hindu, Ibrahim Katak, Ezam 6 Kotak, Zaharin Pulau Terbalik, Umi Gila Batang, Nasha Pas dan ramai lagi.... mulut longkang diorang memang tak boleh di tutup selagi ada masyuuuuukkkkkk.... lendir2 daripada umno laknatullah.... biarlah diorang melalak seperti anjing2 yang menyalak ke arah bukit....

Lepas PRU-13 nanti... Pelacur2 politik tu tetap akan menyalak seperti biasa.... itupun kalau tak mampus kena lenyek dengan steamroll laaaaa..... hahahaha....!!!!

Yang pastinya.... semua orang wajib berkempen kepada kawan2 sanak saudara untuk tolak dan tumbangkan barisan nasional/umno laknatullah pada 5/5/2013 nanti.... buat perubahan kepada negara... boring aarrrr... asyik2 muka yang sama jer... mentadbir negara selama 50 tahun lebih dah..., gantikan dengan muka2 baru.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.