Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PATUT LA MUSTAFA ALI STEADY JEW !

Monday, April 15, 2013

Tabiat Mustaffa Ali Yang Pelik Dan Agak Lucu.....

Rupanya tak siapa pun yang tahu selain isterinya....
Suami saya tak pernah pakai "SPENDER" kata Isteri Mustafa Ali.
Kenyataan terkini isteri Mustafa Ali berkenaan dengan paparan video suaminya yang sedang menjalinkan hubungan intim bersama seorang perempuan janda anak dua.

"Suami saya tidak pernah pakai seluar dalam ".Katanya kepada wartawan yang menemubualnya ditalian telefon sebentar tadi.

"Pihak media seharusnya pandai membezakan susuk tubuh milik suami saya yang sebenar dan cara kehidupan suami saya yang sebenar. Bukan menyiarkan berita fitnah dan palsu dan memburukan suami saya."katanya.

Keengganan Mustafa Ali memngulas lanjut isu yang mencalarkan imagenya sebagai Setiausaha Agung Pas Malaysia, hanya mengundang persepsi rakyat yang semakin memandang dirinya adalah pelaku sebenar didalam video tersebut.

Agaknya Produser film tu tidak membuat kajian terlebih dahulu bahawa Mustafa Ali tidak pernah memakai seluar dalam!!, buatlah homework sikit apa yang perlu diadakan dan ditiadakan..dan kenapa tidak berhati-hati dalam pembikinan film tersebut hingga menampakan dengan jelas 3 point kesalahan teknikal "pertindihan images"
Macai-macai Umno sejak sekian lama melakukan kerja jahat fitnah sana sini..
Kutip tanpa edit dari sini

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.