Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Wednesday, April 10, 2013

Rais kata manifesto Pakatan hanya layak diberikan 10 minit

Meh baca kenyataan BODOH Rais kat bawah neh sat ;

Datuk Seri Rais Yatim hari ini berkata 10 minit masa siaran yang diberikan kepada parti Pakatan Rakyat (PR) untuk menerangkan manifesto pilihan raya mereka adalah “bersesuaian”.
Pemangku menteri penerangan komunikasi dan kebudayaan itu juga berkata masa pendek yang ditawarkan kepada PR adalah lebih daripada cukup untuk PR menerangkan janji mereka.
“Ia lebih daripada cukup kerana kami hanya menerangkan prinsip perjuangan parti. Jadi untuk BN dan pembangkang, mereka layak untuk terima tempoh siaran yang ditawarkan selepas kami mempertimbangkan berapa pentingnya untuk mereka membentangkan manifesto.
“Bagi BN, ia lebih daripada itu, ia komitmen dan janji yang baru sahaja diumumkan oleh perdana menteri,” kata beliau kepada wartawan selepas menghadiri mesyuarat tertutup antara pengerusi BN dan pemangku perdana menteri Datuk Seri Najib Razak. -TMI-

Jap Rais jap.

Dalam masa 10 minit disuruh baca 5 helai kertas yang mengandungi manifesto PR? Baca takde nafas boleh lepasla kot dalam masa 10 minit tue. BODOH PIANG.

Yang aku pelik tue, si Rais boleh bagi statement bebal. Dia cakap dia tawarkan masa siaran tue pada BN dan PR selepas mempertimbangkan betapa pentingnya manifesto.. tapi pada BN masa yang ditawarkan berjam2. Pada PR 1o minit je? Ini sama ke? Adil ke neh?

Dah sah2 dia BN. Dia boleh pula bagi jawapan yang sangat2 bingai. Cara dia membuat keputusan jelas menunjukkan dia meletakkan sentimen kepartian di depan sedangkan ini bukan soal partisan lagi. Ini soal keadilan..

Baik ko tak payah buat tawaran kalau double standard gini. Dasar tua kutuk tak sedar diri. Jangan lupa tengok video kat bawah neh. Penting. Ia adalah pembongkaran betapa hipokritnya si Rais Yatim. Dulu dia pun kutuk2 tv3 dan RTM rupanya... rupany2 ini la taktik TV3 dan RTM zaman berzaman.. tak pernah ubah2 strategi ek?

KAH KAH KAH 

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.