Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

YANG UNDI KO NANTI BUANG TABIAT

Tuesday, April 9, 2013

Ibrahim Ali Di Tawar Bertanding Atas Tiket BN.

Bagus.


Elokla ko bertanding atas tiket BN dari tiket bebas. Inila masa terbaik untuk semua pengundi2 ko membalas dendam pengkhianatan yang ko lakukan dari hari kedua selepas menang kawasan parlimen.

Satu tawaran yang baik dari Mahathir. Aku sokong sangat2. Mengesahkan bahawa kerusi yang ditandingi oleh Ibrahim Ali ialah kerusi yang selamat bagi PR untuk menang. Dua kerusi sah dah. Satu papa gomo, satu lagi Ibrahim Ali. Hilang terus deposit korang. Confirm.

KAH KAH KAH



"Saya hargailah pandangan Tun (Dr. Mahathir) terhadap diri saya kerana mungkin dia ikuti dan mengenali saya dengan agak lama, dan dia tahu baik buruk saya. Saya terserah, hanya nak berkhidmat kepada rakyat dan hanya nak berjuang untuk agama bangsa dan negara.

"Saya bukan saja akan pertimbangkan, tetapi kalau diberi kesempatan ingin kembali kepada UMNO kerana saya orang UMNO, asalnya saya pemimpin UMNO. Cuma dulu ada sedikit pergeseran kerana saya digugur sebagai ketua bahagian selepas persempadanan semula," katanya.

Menurut Ibrahim, beliau tidak pernah melakukan sebarang kesalahan ketika di dalam UMNO dan pengguguran tersebut mencabar maruahnya, menyebabkan dia melakukan 'sedikit' tindak balas.

"Mungkin waktu itu saya terlanjur sedikit, tetapi kita kena lihat apa yang terjadi. Itulah buktinya saya kasih kepada UMNO, kalau digugur dan tidak lawan maknanya saya tidak sayangkan UMNO. "Tetapi saya begitu sentimental dengan UMNO, sebab itu saya lawan. Saya tiada berjumpa dengan sesiapa tentang hal ini (tiket BN), saya mahukan kestabilan politik negara," katanya. -UM-

Di cadangkan umno letakkan la calon2 seperti Ummi Hafilda, Zahrain dan seme2 yang kaki lompat tue as calon. Dorang kan beria2 cakap PR dah tergolek sebab dorang keluar parti. Hah inila masanya untuk buktikan dengan fakta bahawa PR benar2 tergolek apabila kehilangan dorang. Amacam? Ada berani kah?

KAH KAH KAH

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.