Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ZUL NORDIN BUATKAN BN KALAH TERUK DI SELANGOR


Zul Noordin yakin dengan imej dibawanya, percaya BN tawan Selangor

Oleh Emily Ding
April 21, 2013
Keputusan BN meletak Zulkifli telah menerima kritikan yang kuat. - Gambar fail
KUALA LUMPUR, 21 April — Calon Datuk Zulkifli Noordin dari Perkasa mengatakan beliau tidak perlu menukar imejnya untuk memenuhi kehendak demografi dalam perlumbaan memenangi kerusi Shah Alam, sambil menambah beliau yakin Barisan Nasional (BN) akan menawan Selangor pada Pilihan Raya 2013.

Penyandang kerusi Parlimen Kulim Bandar - Baru itu telah menguris hati masyarakat India ekoran kenyataannya baru-baru ini yang mempersoalkan kepercayaan mereka, tapi beliau memberitahu laman portal fz.com langkah BN memilihnya adalah bukti pengerusi BN Datuk Seri Najib Razak tegas dalam transformasi politiknya.

“Saya adalah diri saya,” kata Zulkifli dalam wawancara yang dimuat naik dalam laman tersebut semalam.

“Ia adalah bukti pembaharuan politik yang Najib janjikan untuk mengubah corak politik di Malaysia, berfikir luar kotak. Jadi, saya adalah bukti program transformasi ini,” katanya dengan bangga merujuk kepada pencalonan dirinya walaupun tidak mempunyai kaitan dengan mana-mana parti komponen BN.

Peguam syariah dan bekas peguambela Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah orang pertama yang bertanding dibawah bendera “Rakan Barisan Nasional” pada pilihan raya umum 5 Mei depan.

Keputusan BN meletak Zulkifli telah menerima kritikan yang kuat, bukan hanya kerana imej ultra Melayu dan jawatan sebagai naib presiden Perkasa, tetapi juga kerana kontroversi baru-baru kerana beliau menghina penganut agama Hindu.
MENYUSUL LAGI

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.